wegenbelasting

  • mama van charissa,keäno en deacon

    Goedendag, weet iemand of men ook in aanmerking komt voor een grijskenteken busje als men beschikt over een scootmobiel? Natuurlijk gekregen met schikking van de gemeente.

    Ik heb gehoord dat als men een scootmobiel houder is, en deze wil vervoeren voor andere locatie`s, een busje met dubbele cabine, een uitkomst is.

    Komt men dan in aanmerking voor auto-belasting vermindering?

    Groetjes, Eddy

  • leo

    hallo Eddy. Ik heb een scootmobiel en tevens een citroen Jumpy. Deze is ingericht voor het vervoeren van de scootmobiel doormiddel van een opvouwbare oprijplank.

    Voor wat betreft het grijze kenteken dat moet je aanvragen bij de rijksdienst voor het wegverkeer. Bij de aanvraag moeten foto's van de auto met open achterdeuren zodat goed te zien is dat er een oprijplank in is bevestigd. Foto met daarop de scootmobiel half op de plank en een als hij in de wagen staat. vraag de papieren aan want daar staat alles precies in beschreven. Succes

    Leo

  • Nico de Jongh

    Je hoeft alleen maar de papieren in te vullen. Een copie verzekeringsbewijs en een copie van een Arts/behandelaar. Foto's zijn niet nodig en vanaf volgend jaar gaat de aanvraag automatisch,meer hoef je niet te doen.

    1 van de reacties op mijn site

    groups.msn.com/ElPapamobil