Alarmknop op scootmobiel

  • Johan

    Geachte lezer,

    Wij zijn 2de jaars studenten aan de Hogeschool Rotterdam van de opleiding Gezondheidszorgtechnologie in Rotterdam. Op dit moment zijn wij in opdracht van Beenhakker/Revacore bezig met een project over een alarmeringsmodule voor elektrische rolstoelen en scootmobiels.

    Met de huidige alarmeringsmodule is het mogelijk om onderweg met één druk op de knop, automatisch uw locatie door te geven en telefonisch contact te maken met de centrale. Deze kan dan gelijk hulp verlenen.

    Wij zouden graag uw mening hierover willen weten. U kunt contact met ons opnemen via de onderstaande gegevens. Hierna zullen wij een (korte) vragenlijst toesturen of een interviewtje afnemen.

    Bij voorbaat dank,

    Germer Meijerink , Johan van Dijk, Lee Roy Thehu, Ramazan Akca en Ruth Wilmans

    Projectgroep Hogeschool Rotterdam.

    Tel.: 06-16470918

    E-mail: HROonderzoek@gmail.com

  • Marina

    Ik heb nog nooit van een alarmknop gehoord. Ik rijd scootmobiel, rijles gehad bij revalidatiecentrum en ook daar is mij niets verteld over ietsdergelijks. Ik vind wel dat er veel mensen ongeoefend met een scootmobiel tijden, ofwel geen rekening houden met andere (gelijkwaardige!) weggebruikers. Ik ben benieuwd naar jullie uitkomst van het projekt.

    vriendelijke groet, Marina