Handleiding Trophy 5

  • Aad Peters

    Wie heeft er een handleiding van de scootmobiel "trophy 5 ?

    eventueel tegen kleine vergoeding.

  • Felix

    Hallo,

    Ik heb de service-handleiding ergens op het internet gedownload. Weet niet meer waar.

    Wil hem wel voor je uitprinten.

  • Felix

    Kan hem natuurlijk ook naar je mailen! Het is een (X)PDF bestand.

  • H Keijzer

    Goedendag ik las dat u een handleiding had van de Trophy 5 in een PDF-File zou u die misschien ook naar mij kunnen sturen, ik heb een trophy 5 voor mijn vrouw gekocht maar er zateen geen gegevens bij.

    met vriendelijke groeten:

    H. Keijzer

  • Felix

    Hallo,

    Ik wil het document wel naar u toe mailen.

    Maar ik kan niet vanaf het prikbord een pdf versturen, en ik het lukt mij ook niet om een bericht te versturen naar uw mailadres via deze site.

    Zoudt u mij daarom uw e-mail adres door willen geven? Hoeft niet via het forum.

    Vriendelijke groeten,

  • R.M.A. Kortekaas

    Hoi Felix

    Ik ben Renate …ben invalide en heb mijn scootmobiel moeten inleveren omdat ze bezuinigen..nu heb ik gisteren een gebruikte

    Trophy 5 gekocht voor weinig geld maar er mankeert wel wat aan..wat op te lossen is..alleen ik heb geen beschrijving van het

    apparaat …de mensen waar ik het van heb gekocht hadden dit ook niet meer..zodoende mijn vraag aan u.

    vriendelijke groeten

    Renate

  • N.Torn

    Beste Felix,

    Ik ben de volgende in het rijtje van vragende personen. Ik heb sinds vorige week dit super karretje, maar ook helaas geen handleiding.

    Het is een oud model uit 2001, maar rijdt als een zonnetje.

    Ik zal het heel erg op prijs stellen als je het PDF file zou willen opsturen naar mijn email adres. Je maakt me er erg blij mee.

    Geef even een hint wat ik voor je terug kan doen………

    Groeten, Nelly

  • Nelly Torn

    Hallo Renate,

    Ik las hier jouw vraag naar de handleiding van de trophy 5.

    Mag ik zo vrij zijn om je te vragen als die gekregen hebt om het met mij te delen?

    Ik heb n.l. sinds vorige week deze scootmobiel en mis ook de handleiding……….

    Je zou me er een groot plezier mee doen.

    Ik hoop dat je me kunt helpen.

    Groetjes, Nelly

  • N. Torn

    Beste Heer Keijzer,

    Ik las uw bericht op dit prikbord en ik neem aan dat de heer Peters zo vriendelijk was om U de handleiding te mailen.

    Mag ik U vragen, als U die nog heeft, om de handleiding naar mij te mailen?

    Ik heb een scootmobiel overgenomen. Bouwjaar 2001, zonder handleiding………..dus ik heb graag nog een handleiding van deze scootmobiel.

    Bij voorbaat dank,

    Groeten, N.Torn

  • rob

    wilt u ook naar mij mailen ?