Schootmobiel gevraagd

  • T.C. v Holst

    Ik zoek op zeer korte termijn een scootmobiel voor mij zelf, tweedehands mag ook. Zit met een probleem de verzending. cq transport.

    Wie heeft tegen een redelijke prijs een scootmobiel te koop en wie weet een transporteur die door de EU transporteeerd.

  • 3210

    Voor transport (door geheel Europa) van 'n scootmobiel kan je contact opnemen met: scootmobielclub@hotmail.com aangaande prijzen kan ik je niets mededelen, ik weet alleen dat zij vervoer verzorgen.

    Succes ermee !!(:P)

  • Richard Ooms

    Geachte heer, mevrouw van Holst,

    Naar aanleiding van jou vraag aangaande een gebruikte Scootmobiel willen wij jou graag naar onze website verwijzen.

    Wij hebben naast nieuwe scootmobielen op dit moment een zeer groot aanbod van demo modellen staan,

    DEze zijn nieuw en wordne met nieuwe accu's afgelverd.

    Wij hebben op dit moment een zeer mooie 3 wiel en 4 wiel scootmobielen staan

    Heb je eventueel intresse dan vernemen wij deze graag,

    Mvg,

    Richard Ooms

    Scootmobiel Totaal Gorinchem

  • wil

    Krijg je geen scootmobiel van de gemeente waar je woont?

    Dat is toch altijd prima en gratis! Daarbij worden verzekering en onderhoud ook gratis verzorgd. Daarvoor hoef je geen bescheidenheid te hebben, we hebben er immers zelf voor betaald met ons belastinggeld? Het is al naar genoeg dat je een scootmobiel nodig hebt. Leve het sociale systeem in Nederland. Andere nationaliteiten zijn er vaak jaloers op.

    Ik hoop van harte, dat het je gaat lukken! Veel sukses

    Wil

  • Albert Bolink

    Hahaha Wil moet je net als ik in Hengelo Ov wonen, de ambtenaren rijden in dure en grote dienstwagens. Maar vraag je een ligfiets met electromotor ( kosten 2100 € ) wordt je afgewezen! Vraag je dan een scootmobiel wordt er gezegd: Had U niet zelf ooit een Raam Easyrider Fiets gekocht, en U kunt toch ook als stadsfotograaf nog redelijk lopen !!

  • mazal

    neem voor je scootmobiel contact op met 0118-472067

  • Bert

    Aangeboden wegens omstandigheden een scootmobiel merk Day,s (gemaakt in Duitsland) 2013 voor weinig geld