Alle informatie is welkom!

• Peter de Ruiter

Welkom op deze gloednieuwe startpagina voor de scootmobiel.

De scootmobiel is de bevrijding voor mensen met een mobiliteitsprobleem. Hij is niet lullig en voor bijna iedereen bereikbaar. De scootmobiel is sterk in opkomst als populair vervoersmiddel. Er zijn inmiddels clubs, kampioenschappen, tochten etc. De scootmobiel verschijnt steeds vaker in het nieuws, zowel positie als negatief. Kortom, de scootmobiel is niet meer weg te denken uit de Nederlandse samenleving.

Heeft u tips, adviezen en vooral links? Zet ze hier neer of mail ze naar scoormobiel@pagina.nl

Heeft u vragen die anderen hopenlijk kunnen beantwoorden? Schrijf ze hier op!

Kijk bijvoorbeeld hoe het er aan toegaat op de prikpagina van India, die ik ook beheer: http://india.prikpagina.nl

Veel succes!

Peter de Ruiter

• jeanette

Laat ik maar de eerste zijn die hier op kom.

Succes met dit prik bord kan ik alleen maar zeggen

• Gerard

Hoi, laat ik de tweede dan maar zijn die je plan een prima idee vind.

Kan iemand mijn vertellen welke scootmobiel de beste is en wie de importeur is?

• sanny klingler

Mijn scootmobiel heb ik gekregen via de thuiszorg/RIO en zij zorgen ook dat je het soort krijgt dat bij jou past. Als rugpatiënt krijg je die donker-rode, die hebben een perfecte vering en dat is belangrijk. Als je hem voor je gezondheid écht nodig hebt kan het dus gratis maar zorg dat je snel bent want de regering gaat door met bezuinigen. Ik krijg zelfs één keer per jaar gratis een nieuw verzekingsplaatje thuisgestuurd en de papieren die daarbij horen. Perfecte service dus in Deventer!

Groetjes,

sanny

• Johanne

Een vraag heb ik (nog) niet, maar dit is mijn ervaring sinds ik gebruik maak van een scootmobiel.Vorige maand was dat 2 jaar.

Allereerst wil ik even melden dat ik het een heel goed idee vind Peter, dit prikbord. Ik werd erop attent gemaakt door Sanny. Dank je wel Sanny. We zullen elkaar hier ook zeker tegenkomen.

Mijn scootmobiel is geleverd door de WVG in de gemeente Wijchen.

Ook hiervan is de service geweldig. Ook ik krijg, net als Sanny, ieder jaar een nieuw verzekeringsplaatje en papieren. Ik heb ook een telefoonnummer gekregen als er pech onderweg zou zijn. Hoe dat werkt heb ik (gelukkig) nog geen ervaring mee.

Het merk van mijn scootmobiel is de Pride Luna. Hij is knalblauw en je ziet ze tegenwoordig veel rijden.Ik ben er zielsgelukkig mee met mijn ‘scootje’ .Ik moet er echt niet aan denken dat ik voor iedere postzegel die ik nodig heb, iemand moet vragen om die voor mij te halen.Het is echt een gebruiksmiddel om je een stuk onafhankelijker te voelen.Een geweldige uitvinding.

Hartelijke groeten en voor morgen een fijne dag.

Johanne

• sanny

JOhanne, dat telefoonnummer, is dat landelijk? Dat móet je gewoon bij je hebben altijd en ik heb zoiets niet. Zou je het willen pplaatsen dan hebben we er allemaal wat aan!

Bedankt vast en welkom hier hè!

sanny

• Johanne

Hallo Sanny en alle anderen.

Hartelijk dank voor je welkom Sanny.

Vanmorgen pas toegekomen om dat telefoonnummer na te vragen. Ik kon het in mijn gegevens niet meer vinden. Lekker handig :D:D:D

Het is inderdaad landelijk maar alleen voor klanten die een scootmobiel hebben die door de firma WELZORG is geleverd.

Het nummer is bereikbaar tussen 18.00 uur en 8.00 uur 's morgens. Dus alleen op de tijden dat de gewone vestingen gesloten zijn.

0800-0992228

Ik hoop dat er meer mensen plezier van kunnen hebben, althans wat ik bedoel is: van het nummer noteren en meenemen en liefst zo weinig mogelijk nodig hebben.:-)

Johanne

• Johanne

Het moet natuurlijk VESTIGINGEN zijn!!! Zie vorig bericht.

Johanne

• sanny

Beankt Johanne en ik ga het nummer op de scootmobiel plakken nu. Als ik onderweg pech krijg moet ik weten waar ik naar toe moet bellen.

Een tip voor anderen misschien om telefoon-nummers op de scoot te plakken dan kunnen ze je ter plekke helpen als het nodg is!

Bedankt,

groetjes,sanny

• Albert Bolink

Peter de Ruiter , als je nog de beheerder hier bent, verwijder eens de ouwe meuk man, zal het forum deugd doen.