vervoeren scootmobiel

  • els

    Hallo allemaal,

    Leuk initiatief,dit prikbord.

    Ik heb al ruim 7 jaar een scootmobiel en liep van af dag 1,tegen het probleem van vervoeren aan.

    Ik wilde namelijk ook wel eens op vakantie en dan MET scootmobiel.

    Dus heb ik bij de WVG een aanhanger aangevraagd en gekregen.

    Deze aanhanger staat gewoon op een parkeerplek waar normaal gesproken betaald voor moet worden ,maar dat doe ik dus niet.

    Uiteindelijk heb ik hem in bruikleen en de Gemeente is de eigenaar.Laat die maar voor de kosten opdraaien.

    Dus niks geen andere auto aanschaffen,maar gewoon een aanhanger aanvrager.

    Groetjes Els

  • Ron

    Hallo allemaal,

    Ik heb net een aardig bericht gelezen van iemand die een scootmobiel en een aanhanger heeft gekregen van de gemeente.

    Deze persoon geeft aan dat de gemeente OOK maar moet betalen voor de ruimte die de aanhanger inneemt omdat deze de eigenaar is.

    Nou vraag ik me af: WIE maakt er nou eigenlijk gebruik van de aanhanger??

    Volgens mij is het niet meer dan NORMAAL dat de gebruiker gewoon voor de ( gekregen ) aanhanger betaald net als ieder ander mens in Nederland!!

    Of verwacht deze persoon dat alles maar betaald moet worden door een ander??

    Groet,

    Ron

  • els

    Waar laat ik mijn parkeerkaartje????????????????????

    De aanhangwagen heeft geen dahsbord.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    En een bekeuring kan er ook niet op,want de aanhangwagen heeft ook geen ruitenwissers,hahaha.

    Els

  • Ron

    Ha ha erg grappig!! Denk nou eerst eens na voordat je van die rare berichten plaatst die kant nog wal slaan. Betaal gewoon lekker zelf voor je gekregen aanhangertje en zeur niet zo over een paar centen. Je mag al blij zijn dat je en een scootmobiel en een aanhanger hebt gekregen. Er zijn zat mensen die geen van beide krijgen. Dus, niet zeuren en gewoon een paar eurootjes dokken.

  • Jolanda

    Ja inderdaad mijn moeder is heel ziek kan de deur niet meer uit behalve als ze een scootmobiel zou hebben. En die is dus afgewezen en waarom? Door al die hebbers die alles willen hebben ten kosten van anderen. Nu gaan we wel zelf 1 voor haar kopen want haar leven is belangrijker dan die rot centen. Ze is pas 58 en hoefd niet nu al als een kasplantje te leven.

    mvg Jolanda

  • Trudy

    Hej,

    Vervoeren is inderdaad helaas een groot probleem. Ik heb daarom naast een normale scootmobiel een opvouwbare scootmobiel. Deze kan ik redelijk eenvoudig meenemen in mijn auto'tje (en die is best klein). Op opvouwbare scootmobiel staat het een en ander over opvouwbare scootmobielen.

    Groetjes,

    Trudy

  • Albert Bolink

    Je ben een bofkont als je via WMO ook nog een aanhangwagen krijgt, tegenwoordig zijn de gemeente's niet meer zo gul!

  • Kees

    Ik kan met mijn bus,,,,,wel schootmobiels vervoeren…ik heb een bus met oprijsplaten.

    Tegen redelijk vergoeding kan ik het wel doen….zo kunnen wij elkaar helpen.

  • harry

    wij hebben ook een scootmobiel,en als wij op vacantie willen bel ik naar NS en die begeleiden je naar de trein en doormiddel van een verplaatsbare brug ga je de trein in en bij het overstappen staan ze ook voor je klaar.en dat kost niets

    veel succes

    Harry

  • Wout

    Beste Kees,

    kun je nog steeds een scootmobiel vervoeren met 2 personen en tegen welke prijs ( 90km.)