Goedemorgen, wegens plaatsgebrek ben ik aan het denken een opvouwbaar scootmobiel te kopen. Zijn hier nog nadelen aan in vergelijking met een gewone scootmobiel? Alvast bedankt voor uw antwoord
Hallo Inba,
Een opvouwbare scootmobiel neemt inderdaad veel minder ruimte in beslag. Wel moet je rekening houden met het feit dat alle opvouwbare scootmobielen ongeveerd zijn en een relatief kleine actieradius hebben. Daarnaast is een volwaardige scootmobiel veel ergonomischer. Maar ook stukken duurder.
Mail me maar als je meer informatie wilt hebben over opvouwbare of ‘gewone’ scootmobielen.
Steven van der Heide
Hallo,
Ik wil even reageren op het berichtje van Steven van der Heide. Hij schrijft dat er geen opvouwbare scootmobielen zijn met vering en allemaal een beperkte actieradius hebben. Ik zelf maak gebruik van de scootmobiel Easy Travel Maxx, dit is toch een opvouwbare scootmobiel met vering, en een actieradius van ongeveer 30 tot 35 kilometer. Ze bestaan dus toch…..
De actieradius van de meeste opvouwbare scootmobielen zijn inderdaad kleiner dan van een normale scootmobiel. Daarnaast worden opvouwbare scootmobielen nooit vergoed door de gemeenten.
Ik ken een model opvouwbare scootmobiel waarbij het mogelijk is om een extra accu mee te nemen. Bij de UL7-4 (meer info www.carelife.nl) kunt onder de stoel een extra accu meenemen waardoor de actieradius verdubbeld wordt tot boven de 25 km. Daarnaast is dit model comfortable en in een enkele seconde op te vouwen.
Meer vragen mail me gerust.
Succes met je aankoop!
Gr,
Peter
www.Carelife.nlSteven van der Heide schreef:
>
> Hallo Inba,
>
> Een opvouwbare scootmobiel neemt inderdaad veel minder ruimte
> in beslag. Wel moet je rekening houden met het feit dat alle
> opvouwbare scootmobielen ongeveerd zijn en een relatief
> kleine actieradius hebben. Daarnaast is een volwaardige
> scootmobiel veel ergonomischer. Maar ook stukken duurder.
>
> Mail me maar als je meer informatie wilt hebben over
> opvouwbare of ‘gewone’ scootmobielen.
>
> Steven van der Heide
Mats schreef:
>
> Easy Travel Maxx lijkt mij een uitstekende scootmobiel, maar
> waar kan ik hem kopen /uitproberen?
>
> Alvast bedankt !
>
> Mats
Bij o.a. Vitalis in Drachten of in Zwolle. Ook mag de Easy Travel Maxx gratis thuis worden getest. Zie voor meer informatie www.vitalis.nl.
Groeten,
Steven
ik had dat ook helemaal in mn hoofd…een opvouwbare….zo'n klein smal ding..maar tja die verstrekt mijn wvg dan weer niet…omdat ze niet geschikt zijn voor intensief gebruik, de accu's zijn sneller leeg dus je komt er niet ver mee, en naar wat ik begrepen heb zit je ook met vering draagkracht enz enz ik krijg dus “zo'n groot bakbeest”…ok hij kan wel uit elkaar tenminste de accus er af de stoel er af maar of hij in de achterbak van onze golf past?….geen idee.ik weet ook het merk enzenz nog niet..ik ben er wel heeel erg blij mee zeker toen ik een proefritje maakte… wellicht is zo'n scoot drager iets voor aan onze auto?…ik moet me nog orienteren je kan die opvouwbare overigens ook zelf aanschaffen maar daar moet je natuurlijk wel de financiele middelen voor hebben…soms staan ze 2e hands op marktplaats enz enz ik denk dat ik er dan 1 bij wil als de kans en gelegenheid zich voor doet succes met je keuze!!!
groeten Hillena
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?