Booster town en country 128

  • hennie

    Booster town en country 128

    kan iemand mij vertellen wanneer deze is gemaakt.

    kan er namelijk een kopen, maar weet niet hoe oud hij is.

    en is het een degelijke scooter?

    alvast bedankt.

    vriendelijke groet

    hennie

  • hansdelangen

    pas op, deze worden niet meer gemaakt en onderdelen zijn niet voorhanden.

    overigens miet er een plaatje op de voorzijde accukap zitten met een indentificatie.

    daar vind je ook het bouwjaar.

    Deze zal vermoedelijk 1998 of 1999 zijn

  • hansdelangen

    let ook op dat de onderdelen origineel zijn en bij deze scooter horen.

    vaak zijn het samengestelde scooters en dan kun je voor vreemde dingen te staan, zoals onverwachts achteruit.

    Dit gebeurd als er verkeerde sturingselectro wordt gemonteerd.

    Wat wordt er voor die scooter gevraagd ???

    Hopelijk niet teveel want zoals ik al schreef ze worden niet meer gemaakt.

    Een goede (ze zijn wel degelijk hoor) mag in mijn opinie niet meer dan 300 euro kosten.

  • hennie

    bedankt voor je antwoord.

    ik koop wel een opvouwbare scooter, die heb ik al nieuw voor weinig geld.

    b.v. de Freerider Companion

    groet

    hennie

  • Leo

    Let op de vering en kijk naar de banden en er zit een plaatje op van de leverancier met telefoonnummer. die kan je dan bellen. Als de mensen niet willen zeggen hoe oud hij is niet kopen. Je kan ook de firma Hartingbank bellen. die kunnen je alles vertellen over scootmobielen en hebben ook 2e hands wagens

    Groet Leo

  • Jolanda

    Zou de fabrikant ook geen onderdelen meer hebben? Er zijn toch zat mensen die zo een ding hebben? En wat voor onderdelen zouden er op moeten een accu kan er altijd in?

    gr Jol

  • robert

    Hallo,

    Ik heb een Booster town die defect is.

    De printplaat heeft kortsluiting gehad en ben dus opzoek naar onderdelen en het liefst electrische schema's.

    wie kan mij helpen?

    gr robert

  • mike ringes

    Hallo, ich bin auf der Suche nach einer Betriebserlaubnis ( TüV- Zulassung) für einen Booster Town & Country 128

    um mit diesem Krankentransporter in Deutschland fahren zu können. Können Sie mir vielleicht helfen. Oder sagen

    wo ich solch ein Schreiben bekommen kann. Vielen dank für Ihre Mühe. Gruß Mike

  • Huub Dumont

    Beste mensen,

    Ik zoek een acculaadindicatorlampje voor een Booster town en country 128.

    Een spastisch gehandicapte Turk heeft ooit van een Nederlander de scootmobiel cadeau gekregen. De Tukse man woont in Turkije en is qua mobiliteit geheel afhankelijk van deze scootmobiel. Omdat het acculaadindicatorlampje kapot is weet hij nooit hoever hij nog kan rijden. Dat geeft uiteraard problemen. Omdat onderdelen van deze scootmobiel uiteraard in Turkije niet te krijgen zijn heb ik hem beloofd hier in Nederland naar op zoek te gaan. Tot nu toe zonder succes. Halting-Bank (fabricant) heeft deze onderdelen niet meer. en twee ocassie leveranciers hadden dit onderdeel ook niet.

    Op 13 mei ga ik weer naar Turkije. Dan zou ik graag over het indicatielampje willen beschikken, dit meenemen en deze Turkse man daarmee een plezier doen. Als dit onderdeel geleverd kan worden dan wil ik daar uiteraard de daaraan gekoppelde prijs betalen.

    Ik wacht uw reactie op deze mail af en alvast bedankt voor de moeite.

    Met vriendelijke groet,

    Huub Dumont,

    Tel: 0031631955900

  • valerie

    Hallo,

    ik ben dringend op zoek naar een printplaatje van een groene Town &Country , model die 12km per uur kan rijden

    dashbord ziet er als vogt uit

    oranje pijl/blauwe schildpad/rode driehoek/power/witte lamp/gele toeter

    wie kan ons hiermee helpen aub!