hoe set ik hem op slot?

  • Qben

    van af nu wel dan nico bij een T130????

  • Albert Bolink

    Is de stoel niet afneembaar? Dat zit namelijk knap moeilijk!(:P) En heeft jullie flatje geen kelderbox voor fietsen? Daar kan de scootmobiel dan ook staan. Anders zou ik in de buurt een garagebox huren, maar ik zou nooit mijn scootmobiel buiten naaste het huis of op de galerij zetten. Al had ik het dikste slot wat verkrijgbaar was !

  • 3210

    Albert Bolink Schreef:

    ——————————————————-

    > Is de stoel niet afneembaar? Dat zit namelijk knap

    > moeilijk!(:P) En heeft jullie flatje geen

    > kelderbox voor fietsen? Daar kan de scootmobiel

    > dan ook staan. Anders zou ik in de buurt een

    > garagebox huren, maar ik zou nooit mijn

    > scootmobiel buiten naaste het huis of op de

    > galerij zetten. Al had ik het dikste slot wat

    > verkrijgbaar was !

    Vaak is het qua draaicirkel onmogelijk om in ‘n schuurtje te komen (kelderbox) van ’n flat.

    Dan je opmerking om 'n garagebox te huren……… “Enig idee wat dit maandelijks kost ?”

  • Albert Bolink

    Hierin hengelo weet ik al kelderboxen vanaf 100 per maand.

  • Karin

    Anonymous

    De situatie is veel erger:

    De sleuteltjes van de 1 passen op de ander.

    Het is zelfs zo, dat het sleuteltje van de Sterling Elite ook past op de Booster Trophy 5 vernieuwd.

    Nog pikanter is, dat je alleen maar WA verzekerd bent en dus de diefstal verzekering een verzekering eigen risico van de gemeente is.

    Bij diefstal komt de verzekering niet eens kijken en moet de gemeente zelf een nieuwe geven,

    Dus als zij al zo onverschillig met hun spullen omgaan, wat zou jij je dan zorgen maken.

    De truck van het vrij zetten hebben de meeste dieven wel door, ik trek daarom de 2 verbingsstekkers tussen de gekoppelde natterijen uit elkaar en verstop de stekkers achter de accu.

    Ik heb nog nooit iemand gezien, die dat oploste

    http://groups.msn.com/ElPapamobil

    Oke, ik heb dus zo'n rode trophy van de gemeente in bruikleen, stel hij wordt gestolen dan draait de gemeente ervoor op aan. Goed te weten, inderdaad las ik laatst dat die sleuteltjes op meerderen scoots passen.