Hallo,
Zouden jullie me kunnen helpen ben op zoek naar alle merken en soorten scootmobielen en rolstoelen voor het maken van een informatie website daarover.
Groetjes
Yvonne
Ik kreeg hem via de W.V.G. Zij komen bij je thuis voor de indicatie en als rugpatient krijg je meteen een scoot met de beste vering. Merk? Ik zou het moeten zoeken maar krijgen jullie die dingen niet via de W.V.G? Moeten jullie hem zelf kopen? Zelfs mijn verzekeringsplaatje krijg ik jaarlijks gratis opgestuurd!
Het bestaat echt nog hoor!
Groetjes,
S@nny
De W.V.G in Amsterdam heeft de scootmobiel voor mijn moeder af gewezen. Ze is zwaar lonemfyseempatient en heeft hem echt nodig. Ze zijn trouwens niet bij haar thuis geweest. Nu probeerd ze het via Heidenheuvel waar ze nu revalideerd die vinden ook dat ze niet naar huis kan zonder scoot. Ik ben nu zelfs op ziek naar een 2de handsje.
gr Jol
Deze site worst ook nier super-druk bezocht maar als iemand vragen heeft komt er een antwoord en dit werkt dan toch goed? Het voorziet in vragen en antwoord en dat is waar het om gaat. Je wordt dus niet ergens voor gespannen (wat bedoel je daar mee???) Dit is een beschaafde pagina en ik ken wel andere!
Groeten S@nny
Nee hoor het licht een beetje aan de gemeente waar je woont en hier staat ook een hoop onzin maar als je er recht op hebt dan krijg je hem via de WMO als hij geweigert wordt en je dankt dat het niet terecht is ga je met een advcaad in beroep tip 1 ga nooit zonder advocaat dat win je nooit tegen de gemeente juristen en ook moet vanaf moment 1 de advocaat er bij betrokken zijn
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?