scootmobiel

  • roelie sanders

    ik he b de scoot mobiel vrijdag gekregen van af de eerste dag ben ik begon te rijde het gat iederedag beter,wet ieman ook een goedkope scoot mobiel hoes voor mij want ik an hem nog niet zelf in hetshuurtje krijgen,omgeving smilde,groetjes roelie

  • marinda

    Nou wat ik wel eens doe: gewoon een groot plastic zeil er over heen, die zijn voor een klein bedragje gewoon te koop bij de Doe Het Zelf Zaak.

  • roely

    wij hebben als wij met de scoots weg zijn het zelfde probleem en het als het volgt opgelost de boven zijde dan een tent het dak dus van een oude tent daar haken aangemaakt en als wij nu ergens zijn en ze kunnen niet naar binnen trekken we het zijl er over en haken het vast gaat prima en je scoot blijft droog en het kost niet veel groote uitstekende punten hebben we dubbeld pas gemaakt door er lijmen het met van die tent ringen in te maken ook daar kan je hem dan mee vast maken aan de scoot met van die kleine snel bindertjes in tehaken in hoop dat ik het een beetje heb kunnen uit legen wat ik bedoel en mail anders maar Roely