Datingsite voor mensen met een functiebeperking!

• Gehandicapten Dating

Van een van onze leden kreeg ik de suggestie om onze website “Gehandicapten Dating” bij u kenbaar te maken. Mogelijk, dat u op uw website hier aandacht aan zou kunnen besteden? Mijn ondrzoeken hebben uitgewezen, dat hier een grote vraag naar is, maar nog nauwelijks iets op het Internet. Aldus is deze website gestart op 15-12-2005.

Arend Rozeboom - Sprang-Capelle

De tekst, die wij gewoonlijk gebruiken is:

———————————————

Hij is er: De datingsite voor mensen met een functiebeperking!

Nu GRATIS 3 maanden lidmaatschap t.w.v. ? 25,95!

Gehandicapten Dating is speciaal bedoeld voor mensen met een functiebeperking, wereldwijd, ongeacht geslacht, seksuele oriëntatie, afkomst of religieuze achtergrond.

Deze website is ontstaan door het gemis ervan, en de grote vraag ernaar, binnen deze doelgroep.

Bij Gehandicapten Dating kunt u zich gratis inschrijven en uw persoonlijke advertentie beheren. U kunt zelfs maximaal 5 foto?s plaatsen bij uw advertentie. Er kan op verschillende manieren gezocht worden naar een partner van uw keuze. De site is niet alleen voor hetero?s, maar ook voor andere seksuele geaardheden.

Er worden contacten gelegd en onderhouden via een eigen mailsysteem, dus uw emailadres is beschermd tegen ongewenst gebruik.

De website is nog maar pas van start gegaan en zit verlegen om nieuwe aanmeldingen. Zij gebruiken geen ?neppersonen? om de website groter te laten lijken. Daarom krijgt elke nieuwe inschrijver tijdelijk een volledig lidmaatschap voor 3 maanden helemaal gratis. Hiermee kunt u 3 maanden lang uw partner zoeken en ermee communiceren. Inschrijven is gratis en kan beslist geen kwaad.

Integendeel zelfs: Wat dacht u van een virtuele flirt?

Gehandicapten Dating

http://gehandicapten.aroz.nl

gehandicapten@aroz.nl

Laat uw kansen niet voorbijgaan!

• willem

komt nog

• Jara Broere

hallo ik ben Jara ik ben op zoek naar een lieve en gezellige knappe man voor een vaste relatie en misschien trouwen en ik heb een niet aangeboren hersenletsel en ik ben heel gezellig en lief maar een beetje mollig maar niet te mollig, ik ben heel blij met mezelf!!!!

Liefs Jara

• Albert Bolink

Is dit een scootmobielforum of is dit hier een datingsite? Kom op zeg en dat de moderator 06 januari 2006 00:49 al niet heeft ingegrepen vindt ik echt niet normaal!

Gaan we binnenkort hier ook sauna's - bioscopen en noem maar op bespreken omdat ze per scootmobiel bereikbaar zijn?

• Flupke

Om in contact te komen met mensen

• robin

Hallo ,

Ik ben robin,en op zoek naar een maatje!

Wie helpt mij!

• Albert Bolink

Ik zoek iemand die met mij ( man 60 ) naar de sauna steamworks te arnhem wil gaan !!

• wana

nee, ga maar in je eentje, ik ga dichter bij huis naar de sauna!

Misschien ligt het aan mij hoor en leveren zulke sites heel veel goeds en geluk op,zelf zou ik er nooit gebruik van maken.

Trouwens..dat zou vriendlief ook niet echt waarderen,haha.

Maar we hebben elkaar in het gewone leven ontmoet, Met n scoot kom je overal.

Het meest bizarre en ook lachwekkende vond ik om achter een one-night-stand op de fiets aan te moeten scooten naar zn huis! haha!

• simonne

Leuke,Spontane, weduwe 56j zoekt langs deze weg! Een lief levens maatje.

Vanaf 57 jaar doel na kennismaking vaste relatie,wat ik zoek in een man!

Behulpzaam,integer,eerlijk open karakter! bourgondisch Type! ibv Auto!

Functie beperking;Ik ben buiten afhankelijk van een rolstoel! omschrijving,

Handicap! Reuma-Atrose-Osteoperose.Kan door operatie (Niet-Intiem)

Hobby,s Schilderen-Tekenen-Lezen-Tv- Uit eten-Harte wens-vakantie naar Frankerijk!

Alleen serieuse reactie,s worden beantwoord.In afwachting Liefs Simonne.

• ifor

komt nog