scootmobiel aangepast op "links"

• Taatje

Hallo,

Voor mijn vader ben ik op zoek naar een scootmobiel om 2e hands te kopen (tot de aanvraag rond is voor een “andere”) of te huren….

Na een infarct is hij volledig rechtszijdig verlamd en dus moet de gashandel voor hem links zitten.

Nu zitten bij alle scootmobielen die ik tot nu toe tegen ben gekomen…de gashandels aan de rechter kant.

Heeft iemand tips?

Ik begreep dat dit versteld kan woorden naar de linkerkant maar welke bedrijven doen zoiets bij tweedehands voertuigen die niet bij hen vandaan komen?

Heeft iemand met een verhuurbedrijf van scootmobielen? is dat goed bevallen?

(hij heeft een scoot. nodig die vrij eenvoudig is om te bedienen overigens)

Groetjes

Taatje

• Steven

Hallo Taatje,

Er zijn scootmobielen die je zowel links- als rechtshandig kunt gebruikten, bijvoorbeeld de Sterling Elite XS. Voor bedrijven die deze scootmobielen verhuren kan je kijken op www.scootmobiel.startkabel.nl

• leo

hallo Taatje, De firma hartingbank levert de Solo 120 een snelle scootmobiel die geschikt is voor zowel rechtshandige als linkshandige mensen. Ze hebben ze ook 2e hands.

groeten leo

• hardeman

u kunt bij mobility4all al een scootmobiel krijgen die speciaal

aangepast wordt afgeleverd, tegen een zeer lage inkoopprijs.

laagste prijsgarantie!!!

kijk op de website:www.mobility4all.eu

wij zijn gevestigd in nederland, belgie. frankrijk en spanje.

alles is mogelijk bij mobility4all.

• buurman89@gmail.com

Er is een soort scoot ANWB kijk even op internet en die zullen het zeker kunnen