in welke auto past een scootmobiel

• Nanda

hallo

graag zou ik van jullie vernemen wat voor merk/soort auto jullie gebruiken om een schootmobiel te vervoeren

ik wil namelijk een andere auto gaan kopen, maar heb nog geen idee wat voor soort dus enige tips zijn zeer welkom

groetjes nanda

• Net

Hoi,

Wat voor scoot heb je? (hoe groot enzo)

• Nanda

ik zal even wat uitleggen, ik rij nu zelf in een nissan vanette bus en ik ben nu bezig met onderzoeken ivm de scootmobiel dus ik heb er zelf nog geen 1.

maar hou er maar rekening mee dat het wel een grote/flinke scootmobiel zal gaan worden daar ik een flinke vrouw ben.

maar ik zou graag naar een personenauto willen gaan, en ik heb volgens mij wel eens een citroen berlingo gezien waar een scootmobiel in stond.

nu ben ik mij dus aan het orienteren in wat voor auto`s die scootmobielen kunnen

• Net

Hoi,

Ik denk qua afmetingen dat er geen grote scoot nodig is. Wellicht een goeie stoel erop. Afwachten in welke auto hij dan past.

• E.Tammer

Hallo Nanda,

Een scootmobiel past in een Citroën Berlingo, een Peugeot Partner, een Renault Kangoo, een VW Caddy, Zelf heb ik een Citroën C8, waarvan de achterkant dus bestelwagen is. Maar eris ook een Kia.

• Wout Wagtmans

Hallo,

ik ben erg benieuwd hoe mensen met een scootmobiel de scooter in de auto krijgen. Met een oprijplaat of zoiets moet het wel kunnen, maar scootmobielrijders zijn meestal niet zo goed te been.

Bestaan er eenvoudige liften hiervoor?

• Jaap van Silfhout

Wij gebruiken al 5 jaar een Peugeot expert. Hier heb ik een opvouwbare oprijplank laten zetten. Mijn fiets en de Scootmobiel van mijn vrouw gaan er makkelijk in.

JG

• Piet

Ik zoek ook naar mogelijkheden om de scootmobiel van mij vrouw in de auto te krijgen en weet dat er oprijplanken zijn maar ik heb geen idee hoe een opvouwbare oprijplank eruit ziet en waar je die kan kopen.Heeft iemand daar een plaatje van?

• Wilma

Beste Nanda,

Ikzelf heb een opvouwbare scootmobiel. Deze kan ik in een normale auto vervoeren. Ik vind mijn opvouwbare scootmobiel dan ook erg handig voor uitstapjes e.d.

Tip: handige website over opvouwbare scootmobielen is opvouwbare scootmobiel.

• alex

als u een opvouwbare scootmobiel van http://practicomfort.nl koopt maakt u auto niet uit deze passen in elke auto!

Mvg,

Alex