kinderzitje op scootmobiel

  • Carla

    Wij hebben de Mini Crosser met een kinderzitje achterop. Bevalt mij prima! Google maar eens op scootmobiel en kinderzitje en er komt een hele rits aan info naar voren…

  • janny

    hallo

    ook ik heb een kleinzoon die ik graag mee zou willen nemen op mijn scoot

    mijn man is best handig maar weet niet hoe hij dit zou moeten doen

    kunnen jullie ons hierbij helpen

    groetjes janny

  • AlbertBolink

    Lijkt me knap onveilig in verband met gewichtsverdeling, want met optrekken heb je extra kans op een wheelie.

    En het kind zal zich opdat moment ook niet prettig voelen!

    MIJ lijkt de oplossing met een fietsaanhanger veel beter en ik heb hier in hengelo al iemand er mee zien rijden:

  • Van Buuren's VOF

    Voor al uw vragen mbt scootmobiels en kinderzitjes kunt u bij ons terecht. Wij zijn altijd bereidt om u een proefrit te laten rijden. En dan kunt u zelf bepalen of u het veilig genoeg vind.

    De directie

    Inca Techniek

    0182-352034

    info@incatechniek.nl

  • marijke

    Het heeft eeuwig (1 1/2 ) jaar geduurd voordat ik en oplossing had om mijn twee kinderen te vervoeren. Nu heb ik een minicrosser met een aanhangwagen daarachter. Dat bevalt erg goed.

    Hiervoor had ik een inca sprint met twee kinderzitjes erachter. Die bleek levensgevaarlijk te zijn. Die ging zo ineens en hard achterruit rijden, zo maar. Eerst deed die dat toen ze hem afleverden bij het uitladen. Ze namen hem gelijk weer mee voor reparatie Maar na de tweede aflevering deed die na een tijdje precies het zelfde. Ik had geluk, dat ik tegen een zachte hek ben gereden. Inca zei dat ze dat scootmobiel hadden gerepareerd, maar dat klopte dus helemaal niet.

    Ik heb helemaal geen vertrouwen in Inca. Wat eng dat zij schijnbaar een product hebben ontworpen dat tot zulk technisch defect in staat is. Ik moest en moet nog steeds leren overleven met mijn pas verworven handicap en mijn twee kinderen, anders had ik hier meer aandacht om gevraagd. Want een plotseling achteruit rijdend scootmobiel is levensgevaarlijk!

  • Angelique67

    Ik heb dit ook opgelost met een fiets aanhanger achter mijn breeze scootmobiel ik heb deze gekocht bij scootmobiel-comfortabel.nl en in overleg hebben zij de fietskar geleverd en de koppeling gemaakt super blij met dit al een perfect oplossing.

    Laat je dit maken informeer wel of ze vakbekwaam zijn zodat alles goed en degelijk gemonteerd wordt.

  • cynthia

    Misschien wat achter haalt en is het al genoemd

    een fietskar mag niet achter een gemotoriseerd voertuig

    gemeente kan daar ontheffing opgeven

    overigens heeft inca een nieuw model

    ik ben zeer tevreden. ..

  • Nicole

    Heeft iemand ervaring met een kinderzitje achter een Oblix?

    Wil er een aanschaffen maar dan moet ik zeker weten dan m'n zoontje er achterop kan.