scootmobiel Mobi Go G.V.

  • G.H.J.Nijland

    Wie kan me ervaringen met deze s.m.geven?zowel graag positief als negatief

  • Brinkman

    Beste mnr. Nijland

    Ik raad u aan voorzichtig te zijn bij de aanschaf van de mobi go.

    het gaat hier vaak om een oud model waarvoor onderdelen slecht verkrijbaar en duur zijn.

    Belangrijker bij de aanschaf van een vouw scootmobiel is waar u hem koopt.

    De kwaliteit is nl over het algemeen gelijk maar de prijzen verschillen sterk.

    Er zijn veel cowboys op de markt die slechte of geen service geven.

    Koop alleen bij een vertrouwd adres bij u in de buurt.

    Enkele vertrouwde verkooppunten:

    Welzorg, Care to move group, Mobiel Garant dealers(250 dealers door heel nederland).

  • g.h.j.nijland

    Bedankt voor de reactie!Inmiddels ben ik er achter dat de fabrikant (Tzora) in Israel dezelfde scootmobiel uitbrengt onder de naam Easytravel Max die in Nederland niet meer wordt verkocht door Practicomfort maar door RVS in Almere

  • Liesbeth

    Hallo paps,

    gefeliciteerd met uw nieuwe scootmobiel……..

    Kus

  • g.h.j.nijland

    Ik ken geen dochter die Liesbeth heet.

  • Nico de Jongh

    Heb met beiden geen slechte ervaringen

    http:groups.msn.com/scootmobielrecreatie

  • Henk

    Hoi allemaal,

    Ik heb afgelopen keer een demo aangevraagd voor een lieve dame van 79 (ben zelf 43) bij PractiComfort.

    Daar kwam toch een arrogante kwast om dat apparaat aan die dame te verkopen……..echt ongelooflijk dominant en arrogant.

    Hij durfde zelfs te vertellen dat wanneer ik er niet bij had geweest, hij zeker die mevrouw “zover gekregen had” (ofwel tot aankoop gebracht had)

    Die MobiGo werd door hen aangeboden voor € 3200,=

    Ik kwam er achter dat hetzelfde ding van Engels fabrikaat was namelijk de Sterling Sapphire 2 en dat hij daar nota bene bij de dealers te koop staat voor ongeveer € 1450,=

    De opmerking van de verkoper over de extreem hoge prijs was dat PractiComfort nogal veel geld aan TV reclame en marketing verloor en dat moest “ergens vandaan komen” ofwel uit onze zak :-(

    Voor mij NOOIT geen PractiComfort want in mijn ogen zijn ze ZEKER niet betrouwbaar.

    De fabrikant van Sterling in Engeland was daarintegen bijzonder behulpzaam evenals de dealers.

    Veel succes met deze info,

    Henk

  • ingrid

    graag zou ik willen weten waar ik een nieuwe accu vandaan kan halen voor mijn tzora moby go?

    groet ingrid