stroom kosten

  • roelie

    hallo ik ben nieuw hier op het prik bord .ik al bijn 3jaar een scoot mobiel

    maar ik kreeg laaats van iemand te horen ,dat je ook stroom kosten kan aan vragen bij de wvg ,nu is mij vraag wet iemand hier meer over?groetjes roelie

  • Lady 45

    Beste Roelie,

    Volgens mij is het al een paar jaar geleden afgeschaft.

    Dus nee, we krijgen momenteel geen stroom vergoeding meer.

    Het kan ook zijn dat het per gemeente verschilt. Zoek maar informatie bij je gemeente op, you never know.

  • Johan

    Hoi,

    Bij mij in de gemeente kun je een tegemoetkoming in de energie kosten krijgen als

    je aan of onder het bijstandsnivo zit met je inkomen.

    Gewoon informeren bij de gemeente.

    suc6

    Johan

  • Lady 45

    Bedankt voor je reactie.

    In Amsterdam krijg je geen vergoeding meer. Hebben ze een jaar of 2 geleden afgeschaafd.

    Groetjes.

  • Nico de Jongh

    In Amersfoort is het ook afgeschaft, maar je kunt het by de byzondere bystand aanvragen en vergeet het ook niet bij de belassting af te trekken als byzondere lasten

    http://groups.msn.com/scootmobielrecreatie

  • bedankt voor de reactie

    hallo ik heb wat laat gekeken in verband met ziekte en in het zieken huis gelegen,

    dus van daar wat laat een reactie roelie

  • Carla

    Hoeveel mag je dan aftrekken als bijzondere kosten? Hoeveel stroom verbruikt een scootmobiel per jaar? Ik heb nu ruim 5 jaar een scootmobiel (erst een Trophy 5 en nu een Mini Crosser) heb dit nooit geweten…

  • Andrea

    Beste Carla daar ben je een beetje laat mee want de belastingdienst heeft heel veel aftrekposten afgeschaft waaronder stroomkosten voor scootmoebiel.

    Je kan natuurlijk tot 5 jaar terug tot 2008 deze alsnog aftrekken. De hoogte hangt een beetje af van het aantal kilometers dat je per jaar rijdt. Gemiddeld verbruikt een scootmobiel 1 tot 1,5 ct (€ 0,01 - €0,015) per gereden kilometer. Het is geen vette pot maar alle kleine beetjes helpen toch?

    Success

  • anita

    Ha mijn moeder heeft een scootmobiel en zij wil graag weten wat de stroomkosten van zoon scootmobiel zijn?

    groeten Anita

  • Albert Bolink

    Heeft de zoon ook een scootmobiel ?