wie heeft er ervaring met mobiel garant??

• Nanda

Ben bezig om zelf een scootmobiel te kopen, daar ik deze niet van de gemeente krijg.

Ik ben nu bij een dealer geweest in Almere van mobiel garant, en daar heb ik de freerider model Knightsbridge gezien.

Heb er ook een stukje in mogen rijden, en het voelde wel goed aan.

Ben vandaag ook naar Amsterdam geweest naar welzorg, en daar heb ik de trophy booster het nieuwe model gezien en erop gezeten. Ook dat voelde goed aan, maar daar hing een veel hoger prijskaartje aan dan in Almere.

Ik krijg aankomende zaterdag pratic comfort op bezoek, dus dat wil ik zowiezo nog even afwachten wat die in petto voor me hebben.

Ik wil dus een nieuwe kopen, omdat ik dus de garantie wil hebben mocht ik ergens met pech komen te staan dat ik wel een service heb.

Bij de eerste dealer zit alles erop en eraan, een haal en breng service en bij eventueel pech (lege accu) leveren ze ook service. Ga morgen nog even informeren wat dat kost.

Bij het tweede bedrijf hebben ze ook een service, maar dat kost me 10% per jaar van de aanschafprijs van de scootmobiel, dus zit zo rond de 650 euro per jaar, maar kon ook mocht er iets aan de hand wezen wat haast niet gebeurt zei dhr per keer bellen en dan is het 88,00 per voorrijkosten en dan de restkosten.

Graag wil ik van jullie weten wat voor ervaringen jullie hebben met bovenstaande dealers/merken.

Ik hoop dat jullie mij tips kunnen geven.

Groetjes Nanda

• Nanda

Nou heb gisteren practicomfort op bezoek gehad, en ik moet je zeggen dat ik hier thuis een pracht scoot heb gezien en gevoeld en hebt gereden.

Nu heb ik nog een vraag aan jullie, dit model zie ik toch ook bij andere op de site staan of lijken er heel veel op. Is het zo dat het model bij elke andere leverancier anders heet?? wat inhoudt dat het model gewoonweg bij 1 fabrikant vandaan komt.

Ik hoop dat jullie mij van advies kunnen voorzien.

Groetjes nanda

• Frank Kamphuis

Beste Nanda,

Na aanleiding van het bericht van Henk ben ik op deze site uitgekomen. Nu zie ik dat jij op zoek bent naar een goede scootmobiel. Graag adviseren wij jou bij het uitzoeken van een scootmobiel.

In onze showroom in Ede hebben wij een divers aanbod van top scootmobielen. Denk hiebij aan de Revatak Solo, Invacare en Trophy scootmobielen. Daarnaast hebben wij ook een ruim aanbod aan opvouwbare scootmobielen. Bijna al onze scootmobielen hebben 2 jaar garantie. Het model waarop 1 jaar fabrieksgarantie zit zijn dezelfde als degene die Practicomfort levert. Wij hebben deze modellen ook in onze showroom staan, alleen voor nette prijzen.

Voorbeeld:

Wij leveren de Shoprider Perrero voor slechts: € 1695,= met 1 jaar garantie.

Practicom lever exact dezelfde scootmobiel genaamd de Practicomfort Polka 3 voor: € 4400,= met 1 jaar garantie!

Alle deze scootmobielen komen van het merk Shoprider / Phisiang. Deze worden bij verschillende scootmobiel dealers verkocht, maar inderdaad onder een andere naam. De fabriek in china produceerd deze scootmobielen en leveren deze wereldwijd. In Nederland is de RMA Europe verantwoordelijk voor veel leveringen (waaronder wij) aan diverse dealers.

Zoals Henk ook al aangaf hebben ze bij Practcom een bepaalde manier van verkopen, waarvan de meeste mensen niet zijn te spreken (“OVERenthousiast” netjes gezegd). Daarnaast worden de onwetende mensen ook nog eens bedonderd! Practicom komt niet voor niets in programa's als Kassa. Ik ga er niet verder op in, want je concurrent afkraken is niet mijn ding, maar het is wel belangrijk dat mensen een goed product kopen voor de juiste prijs (zeker als het om zorgmiddelen gaat!). Als je meer wilt weten over ze zou ik het volgende onderwerp eens doorlezen, daarnaast zijn er op dit prikbord nog meer onderwerpen te vinden over ze.

http://scootmobiel.prikpagina.nl/read.php?f=1915&i=393&t=393

Als je objectief advies wil bij het aanschaffen van een scootmobiel bel mij gerust op 0318-690471 of email naar info@easyqwheels.nl.

“Uw vrijheid is onze zorg”

Groetjes Frank

Http://www.easyqwheels.nl

(De site wordt met de dag ge-update. Het onze nieuwe site, waarop je straks alles kan vinden op het gebied van scootmobielen, fabrikanten etc.)

Daarnaast hebben wij op 8 - 9 - 10 november open dagen!Nanda schreef:

• Joeri Hofman

Beste Nanda,

Allereerst werk ik zelf bij Mobiel Garant. Voor meer informatie over ervaringen van klanten over de Mobiel Garant scootmobiel, kan je terecht op onze website onder het kopje "wat zeggen onze klanten". Ook kan je een kijkje nemen bij onze nieuwsberichten, waar je een aantal video's van gebruikers tegenkomt.

Mocht je nog meer informatie nodig hebben, neem dan even contact met ons op.

Met vriendelijke groet,

Namens Mobiel Garant

Joeri Hofman

• ella

hallo nanda,

Je bericht is al wel een poosje geleden,maar ik zou graag van je vernemen hoe het is gegaan met de scootmobiel aanscaf?.

Ik wil er ook net als jij zelf een aanschaffen, maar dan 2e hands ,vanwege de prijs. Ik zie echter door de bomen het bos niet meer.

Ik hoop jou ervaring tevernemen.

vr gr

ella

• Smart-scootmobiel

Ik heb zelf een scootmobiel gekocht bij Mango4you, dat is een onderdeel man Mobiel Garant. Ben zeer tevreden, ook de service en garantie die ze beiden is werkenlijkwaar fantastisch. Ik raad deze partij zeker aan als je een scootmobiel wil aanschaffen…

• Chris

Kijk ook eens op www.mango4you.nl/scootmobielen/. Ruim aanbod en scherpe prijzen!

Mvg

www.mango4you.nl