Ben bezig om zelf een scootmobiel te kopen, daar ik deze niet van de gemeente krijg.
Ik ben nu bij een dealer geweest in Almere van mobiel garant, en daar heb ik de freerider model Knightsbridge gezien.
Heb er ook een stukje in mogen rijden, en het voelde wel goed aan.
Ben vandaag ook naar Amsterdam geweest naar welzorg, en daar heb ik de trophy booster het nieuwe model gezien en erop gezeten. Ook dat voelde goed aan, maar daar hing een veel hoger prijskaartje aan dan in Almere.
Ik krijg aankomende zaterdag pratic comfort op bezoek, dus dat wil ik zowiezo nog even afwachten wat die in petto voor me hebben.
Ik wil dus een nieuwe kopen, omdat ik dus de garantie wil hebben mocht ik ergens met pech komen te staan dat ik wel een service heb.
Bij de eerste dealer zit alles erop en eraan, een haal en breng service en bij eventueel pech (lege accu) leveren ze ook service. Ga morgen nog even informeren wat dat kost.
Bij het tweede bedrijf hebben ze ook een service, maar dat kost me 10% per jaar van de aanschafprijs van de scootmobiel, dus zit zo rond de 650 euro per jaar, maar kon ook mocht er iets aan de hand wezen wat haast niet gebeurt zei dhr per keer bellen en dan is het 88,00 per voorrijkosten en dan de restkosten.
Graag wil ik van jullie weten wat voor ervaringen jullie hebben met bovenstaande dealers/merken.
Ik hoop dat jullie mij tips kunnen geven.
Groetjes Nanda