super scootmobiel

• ikke

Hallo Wana,

Je hoeft niet te roepen van helaas, de Trisco is heel makkelijk te begrenzen tot 15 km.

Neem maar contact op 06-14557370 en je hoort de mogelijkheden.

• Ben van de Klundert

De Trisco is echt een super machientje,

Ik ben zelf rolstoelafhankelijk en al jaren zoekende naar een goede scootmobiel, eentje die er leuk uitziet, die mee kan met de rest van het verkeer, die op ruw terrein nog altijd vooruitkomt, die bergen kan oprijden en niet te duur is…….kortom de “gewone” wensen van de gemiddelde scootgebruiker….Ik heb zelf de eerste prototypes mogen uitrpoberen en was toen zo overtuigd dat ik in de verdeling voor Belgie en Frankrijk op mij heb genomen en een organisatie uit de grond heb “gestampt” secondhandi … daarnaast heb ik in de doorontwikkeling nog mijn steentje mogen bijdragen en ben trots op wat de Trisco nu geworden is..( site te bekijken op www.secondhandi.be ) wij proberen elk argument dat iemand zou kunnen hebben om achter de geraniums te blijven zitten onderuit te halen…..goede en betaalbare mobiliteit voor iedereen…nieuw of tweede hands…..En daarbovenop kunt u lid worden van onze verening waarmee u meteen een rechtsbijstandverzekering heeft met een wereldwijde dekking, en een aansluiting bij Touring voor pechverhelping onderweg ( als dat zou gebeuren) voor de benelux….( dit is ook voor iedreen die zijn scoot ergens anders heeft gekocht of een ander merk heeft..)

Dus aan iedereen die in Belgie woont en de Trisco wilt leren kennen……bel ons en maak een afspraak, wij komen vrijblijvend bij u aan huis, en ook de levering is vrij van bijkomende kosten

• Kees

Let op

Je zou wel eens je centen als voorschot kunnen verliezen op het internet en dan zelfs geen scootmobiel hebben, je zou de eerste niet zijn die opgelicht wordt ,

Deze chinese rommel (raar toch dat nergens de fabrikant wordt vermeld ) is nog veel te duur, Koop een bekend merk , die het vertrouwen geniet van duizenden anderen.

Koop waar ze een adres, telefoonnr (geen gsm) merknaam, en verkooppunt hebben, (geen stikker erop met scooter “ zus of zo”

Ik noem geen merknamen want wil geen lage reklame maken zoals de voorgaande chachelaars, die naamloos hier kunnen posten , veelal een en dezelfde persoon

• marian

De TRISCO scootmobiel is een geregistreerd merk, deze word ook veel

verstrekt door een PGB, (persoons gebonden budget).

De Trisco is dan wel een “product” uit een chinees land, maar 99% van de

hedendaagse scootmobielen komen uit???? jaja CHINA (slimmerd).

een scootmobiel van een ander willekeurig merk (ook uit China dus), hebben

een prijskaartje van 6000 euro, terwijl de Trisco nog géén 2000 euro kost.

zoek eerst uit hoe het zit en kom dan met iets beters, koop een Grundig

televisie, die komt jammer genoeg ook uit China en niet uit duitsland.

gr

Marian

• marian

oh, voordat ik het vergeet.

De geregistreerd TRISCO scootmobielnis te verkrijgen bij.

www.mobility4all.eu

www.secondhandy.be

www.triscoscootmobielen.nl

www.mobility4all.be

Ook in spanje (benidorm) is deze te verkrijgen.

website weet ik jammer genoeg niet.

• Maria en Jos

Beste,

sorry voor de zeer late reactie, was al vergeten dat ik deze boodschap geplaatst had - nogmaals mijn excuses

ondertussen hebben wij de Trisco al meer dan een half jaar en wij zijn daar zeer tevreden over - aangezien Jos verlamd is aan de rechterzijde heeft Ben Van de Klundert (de verkoper) het gas aan de linkerzijde geplaatst en dat gaat perfect

bij goed weer kunnen wij weer de baan op en dat is zalig

groetjes

Maria

• Maria en Jos

Hallo,

sorry voor de zeer late reactie - wij zijn ondertussen al lang in het bezit van een Trisco - en zeer, zeer tevreden

groetjes

Maria