Wie kent de Trisco scootmobiel?

• wilma

Is er al iemand met een Trisco het bos ingegaan? Gaat dat goed? Ik wil zo graag weer de natuur in. Kan iemand mij antwoord geven of je er een moderig of zanderig bospad mee op kunt met hier en daar een boomwortel die over de paden groeit? En is hij dan nog een beetje stabiel? Hoe is de vering of schok je in de bossen je rug kapot. Kan hij echt ver rijden? De reclame zegt 60 km.

• Johan

Ik ben sinds een week of twee in het bezit van de TRISCO. En hij bevalt uitstekend: hij is stoer, heeft een lekkere snelheid, hij trekt goed op(genoeg power), trekt makkelijk flinke hellingen. Ik ben er ook mee in het bos geweest: een succes dus, zelf door wat drassige stukken weet de TRISCO zich redelijk tot goed te redden. Kortom de TRISCO is een aanrader: dus geen tell-sell reclame, maar een advies van een gebruiker. En de prijs van de TRISCO: in vergelijking met andere scootmobielen, veel goedkoper.

• Martin Bannet

Ben nieuwsgierig naar de prijsindicatie van deze scootmobiel.

Welke prijsklasse moet ik aan denken?

Is er al iemand met ervaring op service gebied??

Graag hoor ik van jullie het e.e.a.

Groeten,

Martin.

• Martin Bannet

Wat is de prijs van deze scootmobiel???

Martin.

• wim

1700 euro en er kan proef gereden worden, of in somige gevallen komen ze bij je aan huis.

nadelen geen vering en geen automatiche rem,

voordelen, rijd hard 25 km, kan zeeer grote afstand afleggen, leuk om te zien.

zeer krachtige motor, rijd makkelijk over bospaden.

Martin Bannet schreef:

>

> Wat is de prijs van deze scootmobiel???

>

> Martin.

• Ben van de Klundert

de prijs bedraagt 1950 euro

ik verkoop ze ook met volledige onderhoud, garantie en rechtsbijstandsverzekering

• brigitte versteeg

Goedemiddag Ben,

wat kost dan het totaalpakket?

Is die 1950 euro incl bezorgkosten en wat zijn de levertijden voor de zwart/witt c.q. wit/grijze trisco?

groetjes, Brigitte

• sjaak

Hallo, ik heb er 1 te koop, is wel gebruikt maar dit is niet te zien. Prijs 1300,00.

VR GR Sjaak Steenkamer Scootmobiel Centrum Almere,

Telefoon 036-5338666 of 06-30.50.90.80

• driekus

hoi ik zou er in geen geval de bosse mee ingaan hij trekt namelijk maar op 1 wiel

ik heb er zelf ook 1 1 maand pas en hij is al kapot namelijk met de tuinslang afgespoten en vering zit er niet op voor de asfalt ie bedoelt

alleen voorvering baale he

koop lierer een sterling

koop echt geen Trisco !!!!!!.

(u bent gewaarschuwt)

• revamed

de zgn. importeur en verkoper v/d trisco scootmobiel (noord / zuid holland) zijn niet wie ze zijn.

deze verkopen een scootmobiel als de echte trisco, dit betreft een copy. dit groepje van verkopers

belazeren een ieder. Zij kunnen daarom binnenkort een aanzienlijke schade claim verwachten.

OPROEP: OPROEP:

een ieder die een trisco aangeschaft heeft via “Werkendam” oftewel “trisco scootmobielen”

gelieve een mail te sturen naar: info@revamed.com