wanneer recht op nieuwe scoot

• Japy Krekel mv4

heb sinds december 2003 een Revatak solo 120 en heb eigenlijk er heel veel plezier van.Helaas ben ik ook 1 van de weinige geloof ik die echt ELKE storing die er mogelijk is op de revatak solo al minstens 2 keer gehad heeft. Nu vandaag voor de zoveelste keer ineens weer midden in een natuurparkje stil komen te staan omdat me accu ineens helemaal leeg was:?:?:? Ze hebben de afgelopen jaren al zovaak onderdelen vervangen en hij is zelfs al eens 2 weken terug geweest naar revatak voor een reparatie en elke keer is er weer wat anders mis :-( Begin er een beetje de balen van te krijgen want me plezier in leuke ritten maken met de kinderen is weg.Ik ben kontstant bang dat er weer eens wat gebeurt en dat ik dan ergens sta waar ik slecht/niet bereikbaar ben. Heb vanavond ook dat kreng weer zon 10 minuten vooruit moeten duwen voor ik bij de openbare weg was waar de taxi me op kon halen. Een reperateur bellen duurt me savonds vaak veel te lang en had me jongste van 2 jaar bij me en had daar geen trek in. Zelf duwen was ff de snelste optie al zegt mijn lijf nu dat het niet de verstandigste was:-(

Ga morgenochtend de firma Beenhakker maar weer eens bellen en wil eigenlijk ook een nieuwe scoot aan vragen. Na hoeveel jaar heb je “recht” op een nieuwe oftewel hoelang moet zon karretje nou eigenlijk mee te gaan voor je een nieuwe aan mag vragen?????

• wim

recht op een nieuwe scoot mobiel wordt over het algemeen bepaald door de gemeente . meestal 5 jaaar maar ook 7 jaar is van toepassing.

Dit komt omdat er geen landelijke richtlijn is voor gemeenten. de over heid heeft dat nagelaten.

wellicht is zelf aanschaffen ook een optie. Ik kom dan graag bij je langs.

practicomfort heeft sinds dit jaar een unieke thuisbrengservice bij uit val van de scootmobiel. voordeel is dat je scootmobiel een voorgeschidenis heeft ide bekend is terwijl dit via de gemeente niet zo is. en je kan de belasting een poot uitdraaien. ook is het handig om eens te kijken naar een vierwielscooter= veiliger.

zie www.practicomfort.com

groeten en tot ziens

Wim

Japy Krekel mv4 schreef:

>

> heb sinds december 2003 een Revatak solo 120 en heb eigenlijk

> er heel veel plezier van.Helaas ben ik ook 1 van de weinige

> geloof ik die echt ELKE storing die er mogelijk is op de

> revatak solo al minstens 2 keer gehad heeft. Nu vandaag voor

> de zoveelste keer ineens weer midden in een natuurparkje stil

> komen te staan omdat me accu ineens helemaal leeg was:?:?:?

> Ze hebben de afgelopen jaren al zovaak onderdelen vervangen

> en hij is zelfs al eens 2 weken terug geweest naar revatak

> voor een reparatie en elke keer is er weer wat anders mis :-(

> Begin er een beetje de balen van te krijgen want me plezier

> in leuke ritten maken met de kinderen is weg.Ik ben kontstant

> bang dat er weer eens wat gebeurt en dat ik dan ergens sta

> waar ik slecht/niet bereikbaar ben. Heb vanavond ook dat

> kreng weer zon 10 minuten vooruit moeten duwen voor ik bij de

> openbare weg was waar de taxi me op kon halen. Een reperateur

> bellen duurt me savonds vaak veel te lang en had me jongste

> van 2 jaar bij me en had daar geen trek in. Zelf duwen was

> ff de snelste optie al zegt mijn lijf nu dat het niet de

> verstandigste was:-(

>

> Ga morgenochtend de firma Beenhakker maar weer eens bellen en

> wil eigenlijk ook een nieuwe scoot aan vragen. Na hoeveel

> jaar heb je “recht” op een nieuwe oftewel hoelang moet zon

> karretje nou eigenlijk mee te gaan voor je een nieuwe aan mag

> vragen?????

• gismo

ha ha wim

als je gelijk heb met vier wielen wil ik ook niet omvallen met een vier wielen.

het is een verkoop praatjes van de practicom .

het maakt niet uit of je 4 wielen of 3 wielen gebruik je valt om ,omdat je een gebruiker bent en goed uitleg moet hebben i.v.m rijeigenschappen van de scooter.

ha ha leuke verkoop praatjes wim