regen overkapping

  • Diaanismijnnaam

    Hallo allemaal, ik ben Diana AFGEKORT Diaanismijnnaam :-)

    Ik ben op zoek Naar een regen overkapping? ja hoe zeg ik het Waar ik kan rijden zoiets voor mijn scootmobiel, als ik in de aankomende winter mijn therapie moet voldoen:S

    Ik heb 5 jaar opgesloten op 1 hoog in huis, gewoond en woon momenteel gelukkig beneden wow wat een opluchting, ze vinden mij een stuiterbal (:D

    Maar alle gekheid op een stokje ik ben bijna 45 jaar heb een scootmobiel waar ik al met moeite in ga puur omdat ik mezelf schaam, en als ik door wil gaan wat ik ook wil dan heb ik eigenlijk voor mijn reuma atritis zo`n rijende overkaping nodig…………Nou ik zal maar zeggen niet geschoten =altijd mis,

    Bij deze dus mijn vraag oja ik heb een tropy scootmobiel geen idee of dit van belang is.

    P.S wat een leuke /goede site is dit zeg Diaan heeft het wiel gevonden Ik voel me gelijk niet meer zo alleen in de wereld staan.

    Ik hoop iets te mogen horen uiteraard betaal ik ervoor, maar dat was toch wel begrepen ga ik van uit?

    Op goed geluk zal ik maar zeggen en alvast bedankt, Diaan Schreuder

  • Scootmobiel-comfortabel.nl

    Hallo,

    Wij bieden ook diverse scootmobiel accessoires en hulpmiddelen aan en diverse klanten hebben bij reeds voor deze oplossing gekozen.

    Niets dan lof er over handig in gebruik en uw scootmobiel schoon en droog opgeborgen.

  • Daan

    Er is voor mij vanaf nu nog maar één vertrouwde webwinkel waar ik voortaan bestel en dat is www.scootmobieleasy.nl

    Goeie service, snelle levering, geen verzendkosten en meestal ook nog eens de goedkoopste!

    Daar heb ik onlangs een hele goeie regencape en een afdekhoes voor mijn scootmobiel besteld.

    Prima kwaliteit en dus absoluut een aanrader!

    Groeten van Daan.

  • lenie

    ik zoek een overkapping voor me scootmobiel zo dat ik droog zit als ik buiten rij kunt u mijn helpen

  • h strik

    ik zoek een overkapping voor scootmobiel

  • Siertje

    Hallo allemaal, ik ben dringend op zoek naar een soort tent of overkapping voor mijn trophy 3 wiel scootmobiel die je er zo omheen kan ritsen. Ik dus een soort overkapping waardoor ikzelf droog kan zitten en windvrij dus geen overkapping om te stallen of hoes voor scoot zelf maar voor de berijdster dus.

    HEB alles doorgespit hier maar op de gdnoemde websites stond zo een ding er niet bij helaas, wie helpt? Graag tips en info