scootmobiel niet goed gekeurt maar kan haast niet lopen

• enkeltje

hoi ik heb een vraag mijn zus van 34 jaar oud loop al jaren met haar been naar toe

inmiddesl kan ze steeds moeilijker lopen in het begin kon zei redelijk goed fietsen

toen dat ze steeds minder kon fietsen en lopen heefy ze bij de gemeente een scootmobiel aan gevraagd

de aanvraag heeft een jaar geduurd en tot ieders verbazing kreeg zij een driewiel fiets ze heeft hier maar drie keer op gefietst maar toen werd haar been gewoon blauw ze hier terug mee naar de nieuwe huisarts gegaan helaas kwamen we al snel achter dat deze arts niet te vertrouwen is en dat deze arts ons voor leugenaar uit zit te maken en ons van zelf verwonding beschuldigd wat we helemaal niet doen en brieven naar het ziekenhuis stuurt bij eem door verwijzing met leugens erin eerlijk waar waar de honden geen brood van lusten

heb zelf dystrofie al vijf jaar lang zit in rolstoel nou maakt hij het ziekenhuis voor leugenaar uit

maar terug naar mijn zus toe gisteren moest ze op controle nam een scootmobieltje mee hebben onzen ouders voor haar betaald komt ze daar binnen egint de arts haar gelijk te bedreiegen dat hij die scootmobiel zou laten afpakken en haar in een inrichting zou laten opsluiten en dat het ziekenhuis ons uit kost en dat we naar leviliedatsie terug moeten omdat de nieuwe revildatsie arts ons wel eens zou aan pakkem zodat we die aansteller rij wel eens zou af leren

en dat de ortopeed een leugenaar was en dat we er no wel achter zouden komen

we durven inmiddels niet meer terug naar huisarts of ziekenhuis toe

virginis durft ook geen aan vraag meer in te dienen voor een scootmobiel en durft ook geen scootmoiel meer mee te nemen en strompelt buiten nou maar een beetje rond en durft ook geen krukken meer te gebruiken

we zijn verschrikkelijk bang voor de huisarts en het ziekenhuis zelf ik heb dystrofie ik wordt niet meer behandeld en heb best veel pijn heb gelukkig mijn eltrise rolstoel nog want die zullen ze ook wel afpakken als het aan de huisarts ligt

wie heeft ook slechte ervaringen met huisasrts

groetjes enkeletje

• inba

Onzin om angst te hebben voor de huisarts, maar zoek een andere. Het zal niet zo makkelijk zijn, een reden om van huisarts te mogen veranderen is dat je er op staat door een vrouwelijke huisarts behandeld te worden. Dus ga naar een vrouwelijke arts op zoek bij jou in de buurt.

Ik begrijp eigenlijk niet wie er nu begon te schelden op je zus. Was het de arts waar je zus op controle moest komen? Wat voor controle? Voor ziekte of arbo?

Af en toe een punt en hoofdletter in je topic plaatsen is makkelijker te lezen.