hoi ik heb een vraag mijn zus van 34 jaar oud loop al jaren met haar been naar toe
inmiddesl kan ze steeds moeilijker lopen in het begin kon zei redelijk goed fietsen
toen dat ze steeds minder kon fietsen en lopen heefy ze bij de gemeente een scootmobiel aan gevraagd
de aanvraag heeft een jaar geduurd en tot ieders verbazing kreeg zij een driewiel fiets ze heeft hier maar drie keer op gefietst maar toen werd haar been gewoon blauw ze hier terug mee naar de nieuwe huisarts gegaan helaas kwamen we al snel achter dat deze arts niet te vertrouwen is en dat deze arts ons voor leugenaar uit zit te maken en ons van zelf verwonding beschuldigd wat we helemaal niet doen en brieven naar het ziekenhuis stuurt bij eem door verwijzing met leugens erin eerlijk waar waar de honden geen brood van lusten
heb zelf dystrofie al vijf jaar lang zit in rolstoel nou maakt hij het ziekenhuis voor leugenaar uit
maar terug naar mijn zus toe gisteren moest ze op controle nam een scootmobieltje mee hebben onzen ouders voor haar betaald komt ze daar binnen egint de arts haar gelijk te bedreiegen dat hij die scootmobiel zou laten afpakken en haar in een inrichting zou laten opsluiten en dat het ziekenhuis ons uit kost en dat we naar leviliedatsie terug moeten omdat de nieuwe revildatsie arts ons wel eens zou aan pakkem zodat we die aansteller rij wel eens zou af leren
en dat de ortopeed een leugenaar was en dat we er no wel achter zouden komen
we durven inmiddels niet meer terug naar huisarts of ziekenhuis toe
virginis durft ook geen aan vraag meer in te dienen voor een scootmobiel en durft ook geen scootmoiel meer mee te nemen en strompelt buiten nou maar een beetje rond en durft ook geen krukken meer te gebruiken
we zijn verschrikkelijk bang voor de huisarts en het ziekenhuis zelf ik heb dystrofie ik wordt niet meer behandeld en heb best veel pijn heb gelukkig mijn eltrise rolstoel nog want die zullen ze ook wel afpakken als het aan de huisarts ligt
wie heeft ook slechte ervaringen met huisasrts
groetjes enkeletje