Scootmobiel huren in Spanje

  • H. Pootjes

    Ik heb 2 adressen in Madrid,Torrevieja en Valencia om een scootmobiel te huren.

    www.amigo24.com met vestigingen in Madrid,Torreviega en Valencia

    Tevens een sort spaanse thuiszorg www.vialibre.es.

    Voor degenen die naar de Costa del Sol gaan zoek naar “ Panvital”, een Nederlander die ook appartementen verhuurt, maar hij kan ook scootmobiels regelen en doet ook taxiservice, halen en brengen met scootmobiel.

    Scootmobiels zijn wel allemaal rechtshandig(links kennen ze niet!!)

    In Madrid kun je ook met een toeristisch onderdeel van de politie contact opnemen, ze zoeken alles voor je uit en degenen die daar zitten spreken uitstekend Engels. Het heet; SATE

    Succes

    Hennie

  • H. Pootjes

    Scootmobiel huren in Spanje/ Madrid, Valencia; zie mijn bericht onder Scootmobiel huren in Salou.

    Dat moet eigenlijk onder Spanje staan

  • leo geluk

    Wil graag weten of er scootmobiel te huur is op Mallorca, omgeving Playa de Palma of Can Pastilla

  • Fred

    hallo, ik kom persoonlijk wel eens in Frankrijk waar ik dan huur bij Practicomfort Scootmobiel ,maar ik heb van kennissen van ons gehoord dat je hier goed kunt kijken voor scootmobielen huren in Spanje : http://www.overwintereninspanje-info.nl/tips-informatie/gehandicapten-scootmobiel-huren-spanje.html

    Mvg, Fred van Duin

  • Jaap

    Wij huren altijd een scootmobiel in Spanje bij EasyHire, ze spreken er Nederlands & hebben verschillende vestigingen, zie hun website www.easyhire.info.

    Succes

  • ruud

    Weet iemand misschien of ik een scootmobiel kan huren in Malaga e.o.?

  • gerda van riessen

    ik wil graag een scootmobiel huren in Torremolinos,weet iemand waar ik daar voor moet zijn

  • petronella

    zou graag het adres in torrevieja hebben van het bedijf die scootmobielen verhuurd woon er dicht bij alvast bedankt

  • annie

    waar in malaca kan ik een scootmobiel huuren

  • sonja

    Hallo

    Ik zou graag een adres willen weten in Torremolinos spanje, waar je een scootmobiel kunt huren voor ca. 10 dagen

    vriendelijke groet

    Sonja