Geachte Nieuwslezers, Hierbij verzoek ik Uw Medewerking om mijn scootmobiel terug te krijgen. Deze is twee weken terug gestolen uit mijn achtertuin. Hierdoor ben ik zwaar gedupeerd, omdat ik zeer slecht ter been ben en afhankelijk ben van mijn scootmobiel. Tevens kost het onnodig extra geld om alternatief vervoer te regelen. De gegevens van mijn scootmobiel: Merk:Booster Trophy 6 Kentekennummer:BZG 823. Ingeslagen Framenummer:KTO1341. Kleur:Rood tegen Bordeaurood aan. Voor het laatst gezien op Zaterdag 3 Oktober op de Zamenhofdreef bij Grootwinkelcentrum Overvecht tegenover de watertoren(vijver/steiger). De dader is gezien door een omstander, maar de dader is miraculeus ontkomen. Vandaar dit bericht. Ik hoop mijn scootmobiel snel weer ter beschikking te hebben en hierbij bij voorbaat mijn dank voor uw reacties. Mijn telefoonnummer:030-8772399 of 06-42029921. E-mail adressen :luni-utrecht@hotmail.com of petermackaay@hotmail.com. Bij voorbaat onze dank, W.F.Brandenburg P.A.Mackaay

Bronvermelding en reactie's; http://www.unieuws.nl/index.php?p=17316#comment65141