Gaarne inlichtingen
over een scoot mobiel waar 2 personen achter zitten
groet Harry
om op mijn eerste en tweede bericht terug te komen :
denken jullie dat een scoot met een hoog belastbaar gewicht bv 180 kilo.om te bouwen is tot 2persoons scoot.
Bv de stoel op een lange slede monteren hem helemaal naar achteren schuiven , en de ruimte die voorin vrij komt opvullen met een bankje ?
Techneuten onder u geef daar is een antwoord op zou dat mogelijk zijn?
zet uw grijze cellen is aan het werk,mogelijk komt er een op lossing!
groeten Harry
bedankt voor je antwoord.
het korte armpjes waar die wieltjes op zitten voldoen voor een persoon, maar als die armpjes langer zijn kunnen ze ook een grotere kracht verwerken , doordat de hefboom werking groter is ,volgens mij kan dan een langere slee gemonteerd worden zodat de stoel verder naar achteren gaat ,en omdat er voorin ook een persoon zit zorgt die er toch ook voor dat er minder kracht komt voor een wielie.zie ik het verkeerd ?
groeten Harry
NEE dus, hoe langer die armpjes hoe groter de kans op doorbuigen net als een lucifer. Probeer maar eens een korte lucifer met je vingers door te buigen. Je zou eventueel wel voorin een tegengewicht kunnen maken zodat ie minder snel achterover gaat. In de oudere VW Kever werd vaak voorin een zak met zand gelegd scheelde enorm in de wegligging !(tu)
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?