Accu's

• John

Goedenavond,

Wat zijn de meest gebruikte accu's in scootmobiels? Ik bedoel hiermee niet het merk, maar het Ampèrage van de accu. Ik zag laats een link hier op het prikbord staan naar sites die zgn scootmobielaccu's zouden verkopen, maar de link, verwees naar accu's die minder geschikt zijn voor cyclisch gebruik. Wel goedkoop, maar in dit geval duurkoop, ben ik bang.

• Frank Kamphuis

Geachte heer John,

Via de startpagina zag ik uw aanvraag.

Als scootmobiel bedrijf leveren wij voor alle scootmobielen de juiste accu's. Via de volgende link vindt u diverse informatie over het gebruikt van accu's tevens kunt u daar de diverse AGM en GEL accu's terug vinden.

http://www.easyqwheels-scootmobielen.nl/extrainfo/accu-informatie-92.html

De AGM en GEL accu's zijn beide accu's die uiterst geschikt zijn voor scootmobielen.

Voor vragen kunt u ons ook bellen op 0318-690471.

Met vriendelijke groet,

Frank Kamphuis

• Robert Prinssen

Goede avond John,

Kjk ook eens op www.batteries-direct.nl wij hebben een zeer uitgebreid accu assortiment voor heel veel uiteenlopende toepassingen. Bij vragen hebben wij ook graag dat u contact met ons opneemt 7 dagen per week ook telefonische bereikbaar. Goede service, topkwaliteit en zeer concurrerende prijzen.

Zoals je zelf al aangeeft moet je wel de juiste accu's kopen maar ook opletten dat je niet onnodig teveel betaald.

• nanouska

Die accu die ik heb is ook gewoon geschikt voor cyclisch gebruik, is van het merk multi power.

Heb meerdere leveranciers over dit merk gehoord, alleen daar waren ze duurder.