Scootmobile Oblix

  • Patricia_

    Hallo,

    Wie heeft er ervaring met de Scootmobile Oblix??

    Er is nu een nieuw model met beter vering, wat zijn jullie ervaringen?

    Groet,

    Patricia

  • Albert Bolink

    Ik heb alleen maar positieve ervaringen met deze scootmobiel, maar de vering is *** !! Zal de importeur eens bellen of er al een beter model met vering verkrijgbaar is. Maar dat zal de prijs - nu nog rond de 1800 - wel ernstig beinvloeden!

    Het is nu 18:24 , ik heb de importeur in Hoorn gebeld en inderdaad de Obelix is NU te koop en met een volgens Theo enorm goede vering !

    Dit is het uiterlijk van de Obelix , welke niet gewijzigd is:

    Website is: http://www.scootmobile4all.nl

  • Albert Bolink

    Hier een foto van de vernieuwde achtervering :
  • Nikki

    Koop vooral niet bij deze dealer. Levert troep, ik kan het weten.

  • Albert Bolink

    Nikki Schreef:

    ——————————————————-

    > Koop vooral niet bij deze dealer. Levert troep, ik

    > kan het weten.

    Lekker he anoniem op iemand afgeven? Als je niet tevreden bent neem je contact op met de firma en/of je vermeld wat er echt gaande is en zet effe je volledige naam erbij. Want elke L*L kan zich wel nikki noemen !

  • Nikki

    Hoi,

    Vering is redelijk, en daarmee houdt het op.

    Technisch mankeert er van alles aan…..en uh 1 van de tig mankementen……rij vooral niet door een plas met water…….dan sta je stil omdat hij kortsluiting maakt, en kun je het verder voor gezien houden. Dit is mijn 2e Oblix die al niet deugd…voltmeter die niet werkt……electrische bedrading…..ja ja……voor de 2x waar je het koper van de bedrading ziet. De 1e had ik bij scootmobiel Lelystad gekocht…..ook van af dag 1 een zeperd…..Maar uitstekende service…..problemen waren niet op te lossen……en na 2 1/2 maand kreeg ik het totale geldbedrag terug en heeft J.W. Veth die Oblix / Trisco teruggenomen, en hem meteen uit zijn assortiment gehaald. Tja, ik wilde wel graag dit model hebben. Ik ging er vanuit dat ik niet voor de 2e maal zo,n ellende bak zou krijgen. Dus heb hem rechtreeks bij de importeur uit Hoorn gekocht waar dhr Veth ze ook vandaan haalde. Hellup…………..nog erger dan het eerste exemplaar. Met dit verschil dat T. Schermer (importeur) zich graag overal probeert uit te kletsen……en geen service geeft.Rijklaar maken komt niet in zijn woordenboek voor! En er geen probleem van maakt leugens op te hangen.

    Wees verstandig…..en koop nooit bij hem. Dit is mijn 2e…..En mijn laatste!

  • Nikki

    Rechtsbijstand is er al bij betrokken…….en alle mails die er gewisseld zijn tussen Schermer en mij!…….

  • Albert Bolink

    Rijd je met een auto met benzinemotor door een waterpartijtje valt de motor ook uit, bovendien begrijp ik JOUW stommiteit niet. Als je al over de eerste niet tevreden bent koop je toch geen 2e oen! Als de draden zoals je omschrijft bloot liggen en je ziet het koper zal theo dat verhelpen, want blote draden geven kortsluiting. Inderdaad de voltmeter is niet helemaal 100% wat het aangeven van de spanning betreft en de snelheidsmeter zou ook beter afgetseld kunnen zijn. Maar tja wat wil je ook voor een scootmobiel die snel rijd en nog geen 2000 euro kost.

    En ik ga aanstaande zaterdag dus in Hoorn een testrit maken omdat de 1e Obelix die ik heb mij wel bevalt. Jullie horen nog van me.

  • Nikki

    Zoals ik al eerder schreef………..lezen kun je kennelijk niet zo goed……..verder vind ik jou een agressief onprettig persoon. Met verschrikkelijk domme reakties.

  • Nikki

    http://scootmobiel.startpagina.nl/prikbord/9766644/12575540/re-komende-week-krijg-ik-de-obelix-!!#msg-12575540

    Ik ben dus niet de enige die jou niet prettig vindt reageren…………..succes