Vraag

• dick

Heb recentelijk een Opticar van de gem, Gekregen.

Ik wil nog wel eens gaan vissen en zoek eigenlijk achterop een bagage drager of een klein aanhangertje. Hij is uiteraard in bruikleen voor 5 jaar enz.

Maar deze dingen moet je ze;f betalen.Moet levenk van nog minder dan eent aow uitkering.

Wie geeft mij advies. Bagage drager kost me zo,n 400 euri,s moet spec. gemaakt orden dus dan maar een aanhang,

Heeft er iemand wat te koop op dat gebied, Of waar kan je die dingen kopen.

Heb geen flauw idee.

Heb eventueel nog te koop zo goed als nieuwe inklapbaar scootmobieltje.

Nieuwprijs was 400 euri,s. I.k denk ca. 100km, meegereden. Ook incl. verzekering.

Totale kosten was het 500 euri,s.

Incl. de oplader. Gekocht bij Optimal.

Ca. half jaar oud. Garantie zit er nog op en fact. aanwezig.

• dick

Verder nog een vraag, Dat ding van mij rijdt maar 12 km. Kan hem laten opvoeren maar kost me 400 euri,s.

Van huis uit ben ik een HTS,er werktuigbouw en heb ook wel verstand van electronica.

Normaal is 12 km. wel genoeg maar zit je op een lange asphaltweg dan zouden zo.n paar km harder welkom zijn.

Biaj info hoeft er geen tandwiel veranderd te worden maar kan electrisch gedaan worden.

Ik weet alleen niet hoe ik dat doen moet. Ik wil hem niet slopen ook om er achter te komen.

Wie oh wie weet het wel.

• Marc

Hallo Dick,

Een speciaal rekje achterop de scootmobiel laten maken is inderdaad erg duur. Zover ik weet is er geen standaard oplossing voor. Ik weet dat bij een Trophy van Handicare een bagagedrage geleverd kan worden. Dit pas vast ook op jouw scootmobiel. Dan jouw tweede vraag over het opvoeren van jouw scootmobiel. Dat lijkt me zeer onverstandig. De scootmobiel heb je in bruikleen van de gemeente en die is de eigenaar. Een aanpassing aan de scootmobiel laten doen, is echt alleen toegestaan na akkoord van de gemeente. Een reguliere leverancier van de gemeente zal zijn/haar vingers hier niet aan willen branden ivm productaansprakelijkheid.

Het beste is om jouw vraag bij de gemeente neer te leggen.

Succes!

Marc

• dick

Bedankt voor je info. Heb de toestemming van de Gem,. Mag 15 km worden echter dat kost me dan 300 euri,s en dat maar voor drie km. Nee dank je.

Er zal wel ergens een printje in zittenw in dat ding met een potmetertje aardoor je het in kan stellen.

In mijn traplift zit ook en hele print in. Kan je ook instellen enz.

Daar ik er echter dat ding niet wil slopen blijf ik er zelf maar van af.

• dick

Deze heb ik nu plus dat ding van prominent

http://www.meyra.nl/data/75_SCOOTERS/images/ortocar315spii!updatervar10!0!0!F!.jpg

• dick

Dit is die Prominent. Ik ben dat niet hoor. Kan je opvouwen en eventueel in je achterbak gooien

Je moet wel een stevige jongen zijn om het op te tillen.

Denk nooit dat een vrouw dat voor elkaar krijgt. Is nogal zwaar hoor.

http://www.prominentmobiel.nl/modellen/opvouwbaar.html