Hier een stukkie klacht over een scootmobiel-leverancier:
scootmobiel
ik heb in november een pgb gekregen van de gemeente almere,voor een vierwielige scootmobiel.
ik heb toen een scootmobiel gekocht bij scootmobiel lelystad. december 2009 werd deze bij mij geleverd, vanaf dat ik deze scootmobiel heb is er niet anders dan allende. de actiradius zou zijn 60 km maar ik haal hooguit 15 km. schokbreker gemaakt nieuwe accu,s nieuwe oplader niets mocht baten. plus dat deze meneer dit allemaal aftrok van mijn pgb terwijl ik nog garantie had,ik heb toen een andere scootmobiel of geld terug niets van dit alles. ik heb toen een advocaat met toevoeging gekregen, maar deze doet ook niets,maar ik krijg wel een rekening van 100 euro, terwijl hij aan mij vraagt of ik een oplossing weet want als ik een onafhankelijk iemand er naar laat kijken kan het mij 1000 euro kosten ik rij zelf al 10 jaar scootmobiel maar deze klachten heb ik nog nooit meegemaakt. ik had een garantie van een jaar deze is nu dus om maar mijn klachten dateren al van december 2009 vanaf het begin. ik moet zes jaar met deze scootmobiel doen dus een miskoop.
Het originele bericht staat hieronder de link:>