Kortingscode van mijn zus gekregen

  • Johanna

    Hallo allemaal,

    Heb van mijn zus een kortingscode gekregen van 5% die je kunt gebruiken bij scootmobieleasy.nl op het gehele assortiment en is niet persoonsgebonden. Deze heeft zij gekregen nadat ze wat had besteld.

    Heb afgelopen week zelf een regencape besteld met bestelnummer FTM003 en ik moet zeggen dat het een hele goeie aankoop is!

    En dan ook nog eens 5% extra korting, hihi (:P)

    De kortingscode is sme1250

    Groetjes Johanna

  • Joop

    Bedankt Johanna. Ik heb de kortingscode ook gebruikt en hij werkt inderdaad.

    Gisteren dezelfde regencape besteld en is inderdaad een hele fijne!

    Groeten Joop

  • Francina

    Inderdaad handig. Scheelt toch mooi weer op de prijs. Had een voetenzak nodig. Bedankt!

  • Rika W.

    Super bedankt! Heb zojuist een regenponcho besteld en de kortingscode werkt.

    Groeten

    Ria

  • Sjaak

    Werkt inderdaad. Bedankt.

  • Angelique67

    Net tot de conclusie gekomen dat ik met de 5% kortingscode bij dit adres toch nog duurder uit ben dan bij mijn vaste winkeltje.

    Ik dacht ook even mee te profiteren. Helaas

  • Barend

    Weet je dat wel zeker Angelique? Ik heb ook eens rondgekeken maar ben bij deze webshop toch echt wel voordeliger uit. Vergeet niet dat ze ook nog eens geen verzendkosten rekenen he. Dat moet je bij al die anderen wel. Bovendien is een goede service ook belangrijk en die vind je hier zeker is mijn ervaring!

  • Sabine

    Bedankt werkt inderdaad!

    Groetjes Sabine