Ervaring met Prominent en Practicomfort

• Annelien

Practicomfort: KOOP ER NOOIT IETS. Onbeschofte telefonistes die ze ergens van de straat af hebben geplukt om ze zo nog werkverschaffing te kunnen geven. Zo ook de man die de scoot af kwam leveren. Nog nooit zo`n onbeschoft iemand meegemaakt. Mijn dochterje die er op dat moment bij zat, werd heel erg bang van die engerd. En ze beloven koeien met gouden horens, alleen ze komen ze nooit na. En laten we het dan niet hebben over de belasting teruggaaf, mocht je een scoot kopen daar. De belofte dat je zeker de helft van het aankoopbedrag van de scoot terug kon krijgen via de belasting is ook gelogen. Nu zag ik op hun site dat ze dat maar verandert hebben door er een belastingcalculator bij te zetten, zodat je kan zien wat je terug krijgt van de belasting mocht je bij hun een scoot aanschaffen.

En service???? Wat is dat nu weer? Daar hebben ze nog nooit van gehoord. Nee mensen, mocht U ,jammer genoeg voor U,hulpmiddelen nodig hebben voor U handicap, KOOP NOOIT BIJ PRACTICOMFORT.

Ga liever na een betrouwbare firma bij U in de buurt. Mocht er dan toch iets mis zijn met het aangeschafte artikel dat gekocht is bij die betrouwbare firma , zijn ze van die firma zo bij U om U te helpen. Lees voordat U iets aan wilt schaffen bij Practicomfort, eerst eens alle reactie`s van mensen die een artikel hebben geplaatst over Practicomfort op internet. Er staan er genoeg. Dan bent U zo genezen om bij Practicomfort iets te kopen. O ja, Ik heb er weleens een oplader besteld voor een scootmobiel. De volgende dag zou hij geleverd gaan worden. De volgende dag: geen oplader. Weer gebeld. Nu was het dus weer de volgende dag. Geen oplader. Toen weer gebeld: bleken ze die oplader helemaal niet in huis te hebben, moest besteld worden. Zo heeft dit alles 5 weken geduurt. Mag je 5 weken binnen achter de geraniums gaan zitten, omdat je scoot niet opgeladen kan worden en omdat er geen oplader geleverd wordt. Na 5 weken wachten en tig keren te hebben gebeld: EINDELIJK, daar was de oplader. Als Practicomfort echt zo begaan is met mensen die hulpmiddelen nodig hebben, gaan ze daar wel heel anders mee om. Bij Practicomfort draait het alleen maar om de knaken en anders niets.

• Ronald Reijmerink

Practicomfort zijn laaienlichters in optima forma. Onbeschofte randdebielen domineren de met name oudere mensen aan de telefoon. Egbert de Groot is de baas en J.J.M. Mutsaerts is slecht een ingehuurde malloot die de baas mag spelen, maar niet is.

Ook strooien die gasten mensen zand in hun ogen. Allemaal tuig uit Sassenheim centraal ! Onder een andere vlag, maar ook op het adres Lageweg verkopen ze onder de naam “Recentscoot” hun eigen karretjes, die ze onder de naam Practicomfort inruilen of afpakken van ouderen en niet betalen…

Nu zijn ze onder hun derde eigen naam een landelijke scootmobielservice begonnen !

Waarom niet álles onder de vlag practicomfort ??? Meneer Egbert de Groot en Mutsaerts ???

GOOGLE EN HUIVER ! MENSEN LAAT U NIET NAAIEN !

• Albert Bolink

Alex Schreef:

——————————————————-

> hallo,

> ik heb laatst met de hele familie een

> http://practicomfort.nl scootmobiel als geschenk

> voor onze moeder gekocht.

> Onze moeder heb ik in tijden niet meer zo zien

> stralen, ze is nu niet meer afhankelijk.

> Mvg,

> Alex

Proficiat voor jou , jouw moeder en voor ons. Waarom voor ons? We hoeven voortaan jouw spamberichten NIET meer te lezen dus!

• rwa

Let op practicomfort schermt met het eventueel terugkopen van scootmobiel doch hier komt in de praktijk weinig van terecht prijs daalt binnen 6 maanden met ongeveer 80 pct. Schandige wijze van verkoop. Prijs wordt tevens kunstmatig hoog gehouden ivm belasting aftrek.

• Albert Bolink

RWA heb je daar bewijzen van? Dan meteen dit melden bij TROS RADAR !!

• Martine Heil

Beste Ronald,

Met verbazing neem ik kennis van je ongenuanceerde en niet onderbouwde commentaar op deze pagina.

Dit is vuilspuiterij in optima forma zonder dat er ook maar ergens sprake is van een ervaring of kennis van zaken die de beschuldigingen kunnen onderbouwen.

Wat is het probleem?

PractiComfort International BV heeft diverse zusterbedrijven welke zijn gevestigd in Nederland, België, Frankrijk en Duitsland.

In totaal zijn hier 275 medewerkers in dienst met diverse afdelingen en managers/directeuren.

Alle door u genoemde activiteiten zijn al actueel sinds 1990.

Wat is er mis als voor diverse producten en/of diensten verschillende firma’s actief zijn?

Dit is een gewoongoed in onze maatschappij.

Indien je gemotiveerde klachten hebt over ons bedrijf verzoeken wij je vriendelijk contact met ons op te nemen. Het telefoonnummer zal zonder meer bij je bekend zijn.

Met vriendelijke groet,

PractiComfort

Martine Heil

Public Relations

• Chris

Dit soort bedrijven zijn commerciele bedrijven

en het gaat hun om geld te verdienen verder niets.

Ga hier dus nooit !

Er is ook nog een stichting die met vrijwilligers werken.

Dus zonder “winstoogmerk”

http://www.rolstoeloutlet.nl

• Bert Hoegee

Kijk ook uit met prominent.

Ben in bezit van 2 stoelen welke gekocht zijn bij prominent. Met 1 stoel zijn problemen. Prominent laat niets meer van zich horen. Ben inmiddels zover dat ik melding heb gemaakt bij Tros Radar.

• Anneke

marinda Schreef:

——————————————————-

> NIET DOEN!!!!!

>

> Ze zijn beiden erg duur en als je eenmaal folders

> van ze hebt aangevraagd kom je NOOIT meer van ze

> af!!! Ze blijven nl bellen en bellen en bellen en

> brieven sturen om je min of meer te dwingen tot

> een afspraak voor het showen van de scooters (met

> alle gevolgen van dien).

>

> Ik heb inmiddels wat verder gezocht en ergens

> anders mijn opvouwbare scooter gekocht. Daar was

> hij bijna de helft goedkoper en de service was

> veel beter vond ik!

>

> Ik weet niet of ik hier links mag neer zetten maar

> als je wilt heb ik de link van die winkel nog wel

> voor je!

• aggie fortuyn

Ik ben helemaal niet tevreden over de service van Prakticomfort. Stra al twee weken met een lekke band, en ze kunnen nog niet zeggen wanneer ze hem kunnen komen repareren!!!Voorlopig zijn ze hier niet in de buurt!! Hier heb je dus niets aan, denken ze dat ik dat ding voor de lol heb? Moet ik me maar weken lang ziek melden bij mijnn baas omdat ik een lekke band heb?Of betalen zij wekenlang de taxikosten??