Practicomfort: KOOP ER NOOIT IETS. Onbeschofte telefonistes die ze ergens van de straat af hebben geplukt om ze zo nog werkverschaffing te kunnen geven. Zo ook de man die de scoot af kwam leveren. Nog nooit zo`n onbeschoft iemand meegemaakt. Mijn dochterje die er op dat moment bij zat, werd heel erg bang van die engerd. En ze beloven koeien met gouden horens, alleen ze komen ze nooit na. En laten we het dan niet hebben over de belasting teruggaaf, mocht je een scoot kopen daar. De belofte dat je zeker de helft van het aankoopbedrag van de scoot terug kon krijgen via de belasting is ook gelogen. Nu zag ik op hun site dat ze dat maar verandert hebben door er een belastingcalculator bij te zetten, zodat je kan zien wat je terug krijgt van de belasting mocht je bij hun een scoot aanschaffen.
En service???? Wat is dat nu weer? Daar hebben ze nog nooit van gehoord. Nee mensen, mocht U ,jammer genoeg voor U,hulpmiddelen nodig hebben voor U handicap, KOOP NOOIT BIJ PRACTICOMFORT.
Ga liever na een betrouwbare firma bij U in de buurt. Mocht er dan toch iets mis zijn met het aangeschafte artikel dat gekocht is bij die betrouwbare firma , zijn ze van die firma zo bij U om U te helpen. Lees voordat U iets aan wilt schaffen bij Practicomfort, eerst eens alle reactie`s van mensen die een artikel hebben geplaatst over Practicomfort op internet. Er staan er genoeg. Dan bent U zo genezen om bij Practicomfort iets te kopen. O ja, Ik heb er weleens een oplader besteld voor een scootmobiel. De volgende dag zou hij geleverd gaan worden. De volgende dag: geen oplader. Weer gebeld. Nu was het dus weer de volgende dag. Geen oplader. Toen weer gebeld: bleken ze die oplader helemaal niet in huis te hebben, moest besteld worden. Zo heeft dit alles 5 weken geduurt. Mag je 5 weken binnen achter de geraniums gaan zitten, omdat je scoot niet opgeladen kan worden en omdat er geen oplader geleverd wordt. Na 5 weken wachten en tig keren te hebben gebeld: EINDELIJK, daar was de oplader. Als Practicomfort echt zo begaan is met mensen die hulpmiddelen nodig hebben, gaan ze daar wel heel anders mee om. Bij Practicomfort draait het alleen maar om de knaken en anders niets.