Ervaring met Prominent en Practicomfort

• aggie fortuyn

Gisteren een klacht geschreven over de slechte service, en vanmorgen gebeld voor aan afspraak………. Nu afwachten hioe het verder loopt!

Aggie

• Christiaan service

Jammer te vernemen dat u niet tevreden bent.

U kunt mij een email sturen om in contact te komen samen de juiste oplossing te vinden.

Chdi@practicomfort.com

• Suzanne

…..Ronald blijkt een gefrustreerde minder goede verkoper van de concurent te zijn….. En dan ook nog onder een valse naam, grappig

• Rob

Goh, dat is weer eens iets nieuws… Een oplichter die iemand anders probeert zwart te maken.

Ronald Reijmerink van Speelgoedpaleis Stefrona die het lef heeft om mensen te laten betalen voor Lego en dan niets leveren. Ouders die maanden gespaard hebben voor een kadootje voor hun kind oplichten om in een BMW-met-spoilers te kunnen rondscheuren. En dan hier een grote mond opzetten.. He hufter, ga je nog terugbetalen??

Rob

• Scooterfan

Mensen,

Service is after sales. Dus als mensen niks kopen bij practcomfort of prominent krijgen ze ook geen service. Hoe kun je dan zeggen: slechte service? En als u zelf iets wil verkopen, en iemand vraagt er informatie over bel je diegene toch ook no even netjes op om te vragen of u het probleem van in dit geval ‘moeilijk ter been’ opgelost gaat worden?

Niks mis met deze firma's. En als u trouwens klachten heeft, ga dan naar ze toe, en niet op een forum oid zetten.

• Ronald Promicomfort

Geweldige service en machtig mooie scootmobielen.

Volledig van de belasting aftrekbaar en daarbij komt er een de hele maand oktober een bonus van 20% als je ook groene stroom van ze afneemt en je scootmobiel er mee oplaad.

DUS IN FEITE KUN JE GELD VERDIENEN ALS JE BIJ DIE BEDRIJVEN EEN SCOOTMOBIEL KOOPT!!!!.

Ik ben trouwens niet verbonden aan die bedrijven,maar heb er wel enorm veel ervaring mee.Ik kocht er een voor de buurvrouw omdat ze moeilijk ter been was,de eerste scootmobiel bleek echter nogal vaak om te vallen dus kreeg ze er een met vier wielen.Dat ging wel wat beter,alleen bleef vervolgens de aandrijving hangen waardoor mijn buurvrouw niet meer kon stoppen en onder een vrachtwagen belande.Wel het gehele aankoop bedrag terug gehad trouwens.

Daarna heb ik nog twee scootmobielen bij die bedrijven gekocht zodat mijn schoonmoeder er eentje reserve had mocht er een kapot gaan.Helaas waren ze allebei kapot en moesten ze retour voor reparatie.Blijkbaar was de vrachtwagen die ze kwam ophalen ook kapot want mijn schoonmoeder heeft 3 maanden moeten kruipen.Je had die ellebogen moeten zien en de vloer leek wel een varkensstal.Begrijp zelf niet hoe sommige bejaarden zo kunnen leven maar ze moet natuurlijk lekker zelf weten door wat voor troep ze heen kruipt.Na drie maanden kon ze wel rond touren op de scootmobiel en na 4 maanden zelfs op twee want toen kwam de reserve ook weer terug.Die is nu trouwens geen reserve meer want die andere was kapot en daar hebben we geld voor terug gehad.Niet zo veel maar ze had er tenslotten al een paar maanden op gereden en in de showroom zeiden ze dat ze hem helemaal had afgeragt.En dat geloof ik best,want het is niet alleen een varken het is ook een beest.

Ga er trouwens volgende week ook een voor mezelf kopen,met een ipad voorop dan kan ik namelijk de hele dag op internet zoeken naar kneuzen,sukkels en domoren om die eens flink te trollen.Hopelijk kan ik dat nog beter op zo'n geweldig voordelige scootmobiel met goede service en garantievoorwaarden.

Met vriendelijk groet,in afwachting op uw hartaanval,verblijf ik altijd minachtend,Ronald Practicomfort

• Anja Spartaan

Ronald Promicomfort Schreef:

——————————————————-

> Wel het gehele aankoop bedrag

> terug gehad trouwens.

>

Als dat geen goede service is :)

Ik weet in ieder geval wel waar ik mijn scootmobiel ga kopen,kan niet wachten om het van de belasting af te trekken en er nog geld mee ga verdienen ook!!!!!!

Anja

• Bernard

Anja Spartaan Schreef:

——————————————————-

> Ronald Promicomfort Schreef:

> ————————————————–

> —–

> > Wel het gehele aankoop bedrag

> > terug gehad trouwens.

> >

>

> Als dat geen goede service is :)

>

> Ik weet in ieder geval wel waar ik mijn

> scootmobiel ga kopen,kan niet wachten om het van

> de belasting af te trekken en er nog geld mee ga

> verdienen ook!!!!!!

>

> Anja

Mooi misselijk ben je

• Cornelia

Ik ben ook overal langs geweest voor een scootmobiel, maar omdat ik veel klachten hoorde

ben ik echt gaan zoeken naar een organisatie die niet zo commercieel is.

Ik ben daarop terecht gekomen in bij de Stichting Rolstoelcentrale Stichting Rolstoelcentrale

Ik ben daar prima geholpen en ik kan er altijd terecht mocht ik een probleem of een vraag hebben.

• Angelique67

Cornelia Schreef:

——————————————————-

> Ik ben ook overal langs geweest voor een

> scootmobiel, maar omdat ik veel klachten hoorde

> ben ik echt gaan zoeken naar een organisatie die

> niet zo commercieel is.

> Ik ben daarop terecht gekomen in bij de Stichting

> Rolstoelcentrale Stichting Rolstoelcentrale

> Ik ben daar prima geholpen en ik kan er altijd

> terecht mocht ik een probleem of een vraag hebben.

Hallo Cornelia ben het helemaal met jou eens lijkt wel dat die grote organisatie's enkel een scootmobiel door je strot willen drukken en dat was het ik kom altijd bij een klein bedrijfje in Brabant weet niet of je hier namen mag noemen ? welke vaak nog veel goedkoper is ook dan de grote bedrijven. Hier wordt je super geholpen en met je meegedacht mocht je iets willen aan je scootmobiel dan maken ze het zelf mits het natuurlijk verantwoordt is en de service en technische kennis is er ook heel goed daarom denk ik dat je beter af bent met een klein bedrijfje