Komende week krijg ik de Obelix !!

  • corrie kouwenhoven

    is het waar, dat de scootmobiel van slechte kwaliteit is ? dan bestel ik hem af !

  • Albert Bolink

    corrie kouwenhoven Schreef:

    ——————————————————-

    > is het waar, dat de scootmobiel van slechte

    > kwaliteit is ? dan bestel ik hem af !

    ==============================================================================================================================================================================================

    GELUL !!! Ik rijd er bijna elke dag minimaal 15KM per dag mee en soms wel eens 40KM ( Hengelo - Haaksbergen v.v. ) . Dat gaat probleemloos. Maar bedenk dat met de juiste ingrepen een baby van 5 maanden een auto kan slopen, dus gebruik de scootmobiel waar ie voor ontworpen is.

    Veel rijplezier gewenst.

  • Pieter Onrust

    Hallo iedereen die dit leest.Ik heb een OBLIX scootmobiel gekocht uit 2009 van een oudere dame.Deze dame is echter alle papieren kwijt. Weet iemand waar het chassienr staat. bij deze mijn hartelijke dank.Pieter.

  • ger

    zit er bij de oblix een handleing bij?? achterwiel afhalen..hoe ??voor bandenwissel .

  • leen

    ik heb mijn oblix nu 4 weken en hij is super ik heb even een kleine storing gehad maar de firma heeft het geweldig opgelost.

    ik ben er erg blij mee hij rijd geweldig moest wel even wennen en heb veel bekijks en dat mag ook gezegd worden

    l chardonnens

    Zoetermeer 29–03-2014