Scootmobile Oblix

  • Nikki

    PS Tip De Anytour 24 volt electrische remmen enz lijkt erg op model Trisco……als hij er is ga ik zeker kijken en een proefrit maken scootmobiellelystad.nl

    Ik ben wel erg benieuwd hoor:)-D

  • Albert Bolink

    Nikki Schreef:

    ——————————————————-

    > Zoals ik al eerder schreef………..lezen kun je

    > kennelijk niet zo goed……..verder vind ik jou

    > een agressief onprettig persoon. Met

    > verschrikkelijk domme reakties.

    Weet je wat echt onprettig is? Als je berichten en reactie's anoniem plaatst!!

  • Nikki

    De nieuwste heb ik dus gekocht…en probeer die nu na 3 weken te verkopen……….of in te ruilen. Dat weet ik nog niet.

  • Albert Bolink

    Nikki Schreef:

    ——————————————————-

    > PS Tip De Anytour 24 volt electrische remmen enz

    > lijkt erg op model Trisco……als hij er is ga ik

    > zeker kijken en een proefrit maken

    > scootmobiellelystad.nl

    >

    > Ik ben wel erg benieuwd hoor:)-D

    Dit is wat je bedoeld :

  • Albert Bolink

    Nikki Schreef:

    ——————————————————-

    > De nieuwste heb ik dus gekocht…en probeer die nu

    > na 3 weken te verkopen……….of in te ruilen.

    > Dat weet ik nog niet.

    Als ie volgens jouw beweringen zo rot is, denk je dat een ander hier uit dit forum hem dan wel van jou koopt?

  • Patrick

    Ik wil ook een Trisco/Oblix aanschaffen , maar als ik bovenstaande reacties lees , ben ik sterk aan het twijfelen. :S

    Wie of wat kan ik nu geloven ?

  • Albert Bolink

    Patrick, ik zit freelance in de fotografie , heb 12 juli dat noodweer in hengelo op foto gezet http://hengelosnieuws.nl . Ben dus met die Obelix overal langs, heen en tussendoor gescheurd, mijn scoot is dus zonder vering en zou ik niet tevreden zijn zou ik het ook melden. Maar de Obelix is magnifiek, ik gebruik hem echt als mijn hoofd-vervoermiddel. En op en neer van hengelo naar enschede is een makkie. Maar ik rijd dus niet bewust door een plas water, want dan weet ik dat er een enorme kortsluiting zal zijn. En nogmaals ik kan jouw niets bevelen om te nemen maar voor 2000 euro vind je nergens zo'n uitgebreide scootmobiel. En nu is er dus ook de geveerde versie. Wil je hem graag hebben zou ik net als Maurice de Hond zeggen: Gewoon DOEN !!!!

  • Gonnie

    Hallo Albert Bolink.

    Ik heb een vraagje ik zelf heb een City Tour 3 scootmobiel ben daar erg blij mee maar nu lees ik dat jij grote plassen ontwijkt,

    ik ga juist als ik de kans heb wel door grote plassen want dat maakt de wielen schoon, omdat ik mijn hond uit laat op plekken waar ook poep van de honden liggen die ik niet altijd kan ontwijken.Ik wist niet dat dat schadelijk zou zijn voor de scootmobiel.Of geld dat niet voor alle scootmobiels.?

    Gr. Gonnie.

  • Albert Bolink

    Hoi Gonnie.

    Tja wielen met troep eraan moeten inderdaad schoon gemaakt worden, maar beter is thuis of elders met een borstel en water het eraf te wassen. Want komt er water in de electromotor of bij de accu , krijg je gegarandeerd kortsluiting. Het zou wenselijk zijn dat fabrikanten de onderkant van een scootmobiel ook met een plaatje plastic waterdicht zouden maken.

  • Jos

    Nou die hele trisco of obelix is helemaal niets waard, chinese rommel die je op de kermis nog niet wil winnen.

    Bedrading slecht, motor waardeloos (rammelt), verlichting werkt maar half, schakelaars doen het “soms” , vering is k*t,

    nooooooooooooooooooit meer !!!!!!