Scootmobile Oblix

  • AlbertBolink

    Jos Schreef:

    ——————————————————-

    > Nou die hele trisco of obelix is helemaal niets

    > waard, chinese rommel die je op de kermis nog niet

    > wil winnen.

    > Bedrading slecht, motor waardeloos (rammelt),

    > verlichting werkt maar half, schakelaars doen het

    > “soms” , vering is k*t,

    > nooooooooooooooooooit meer !!!!!!

    Jos als je een kerel bent had je jouw volledige naam genoemd, had je bij Theo geklaagd , maar nu komt jouw geklets als volledige onzin aan ons over! Ik heb via WMO een Trophy6 en heb dus zelf een oblix gekocht bij Theo, geloof het of niet ik rijd met de oblix meer dan met de trophy. Enne nog iets: Ik heb totaal geen zakelijke overeenkomsten met theo afgesproken, maar heb er wel de pest over in als de éérste de beste anonieme OETLUL zomaar iemand of iets afkraakt!.

  • AlbertBolink

    Jos Schreef:

    ——————————————————-

    > Nou die hele trisco of obelix is helemaal niets

    > waard, chinese rommel die je op de kermis nog niet

    > wil winnen.

    > Bedrading slecht, motor waardeloos (rammelt),

    > verlichting werkt maar half, schakelaars doen het

    > “soms” , vering is k*t,

    > nooooooooooooooooooit meer !!!!!!

    He anonieme OETLUL kijk effe bij http://scootmobiel.startpagina.nl/prikbord/13808233/aanschaf-nieuwste-model-oblix#msg-13808233

  • AlbertBolink

    Het is nu 18-07-2011 om 15:07 en ik maak met de Oblix meer kilometers dan met de Trophy6 die ik van WMO Hengelo heb gehad. Ik mag zelfs wel vermelden dat ik de Oblix veeeeeeeeeel beter vind rijden dan de Oblix!

  • Jos(2)

    In 4 dagen besloten en gekocht een Oblix, gebruikt maar wel via Theo

    Kontakt veel belovend, prettig zelfs,

    Morgen komt ie !

  • Mario

    Ich habe mich für diesen Roller interessiert. Ich bin immer mit dem Auto gereist. Aber ich hatte kein Glück mit Autos. Ich habe ständig mein Auto repariert. Vor einem Monat musste ich einen Abschleppwagen rufen. Lange konnte ich keine gute Gesellschaft finden. Das Auto war weit von der Stadt entfernt und niemand wollte gehen. Zum Glück kannte mein Bruder eine gute Gesellschaft https://abschlepp-wagen24.de/ und die Jungs kamen schnell an.