scootmobiel Oblix

  • E. van de Velde

    Hallo,

    ik ben op zoek naar een elektrisch schema van een Oblix/Jazz.

    Rij nu bijna een jaar op een gebruikte, maar door slecht onderhoud aan sommige fietspaden door de gemeente Haarlem is hij er gisteren mee gestopt.

    Thuis opengemaakt en er liggen een rood/zwarte en een groen/zwarte draad onder het dashboard los en een groen/zwrte bij de motor.

    Ik hoor alleen nog maar een relais klikken bij de motor.

    Vandaar dat ik een schema zoek zodat ik kan achterhalen of- en waar deze draden aangesloten horen te zitten.

    Over het algemeen ben ik wel tevreden over mijn scootmobiel. Ik heb geen pechhulp.

    Vriendelijke groet,

    Edwin

  • joopsomeren

    Ook zeer slechte ervaringen met dit bedrijf uit Hoorn. Mijn Oblix nu inmiddels een jaar oud, heeft meer stil gestaan dan gereden. Ook in de garantieperiode

    rekent dit bedrijf € 60.- voorrijkosten en de problemen nog steeds niet verholpen. Mooie, gladde praatjes en…zoek het maar uit. Dus bezint…eer u begint. Om met een bekent consumentenprogramma af te sluiten….een koude douche voor die lieden!

  • leon

    na veel wikken en afwegen heb ik toch besloten om de scootmobiel Oblix aan te kopen, en tot nu toe zonder zorgen.

    Het is echt een gaaf ding en rijdt fantastisch, en rijdt lekker hard en snel.

    Ik vindt dat dit ook gezegd mag worden