Ervaring met Prominent en Practicomfort

  • Mats

    Hallo,

    Ik overweeg een opvouwbare scootmobiel te kopen bij Prominent of bij Practicomfort. Wie heeft er ervaring met deze leveranciers?

    Alvast bedankt voor uw reactie,

    Mats

  • Frits van den Boogaard

    3 augustus 2005

    Ik meende veel klachten te hebben over PractiComfort. Ik schreef een brief met mijn ervaringen naar Tros-Radar(nav eerdere uitzendingen) en zsond een copie naar PractiComfort. Drie dagen later werd ik gebeld door de heer J.J.M. Mutsaerts, mededirecteur. Enkele dagen later zaten we rond de tafel en werd mij een passend voorstel gedaan. Op dit moment doe ik uitstekende ervaringen op op een vervangende scooter.

    Tot nu toe ben ik zeer tevreden over de behandeling.Mats schreef:

    >

    > Hallo,

    >

    > Ik overweeg een opvouwbare scootmobiel te kopen bij Prominent

    > of bij Practicomfort. Wie heeft er ervaring met deze

    > leveranciers?

    >

    > Alvast bedankt voor uw reactie,

    >

    > Mats

  • marinda

    NIET DOEN!!!!!

    Ze zijn beiden erg duur en als je eenmaal folders van ze hebt aangevraagd kom je NOOIT meer van ze af!!! Ze blijven nl bellen en bellen en bellen en brieven sturen om je min of meer te dwingen tot een afspraak voor het showen van de scooters (met alle gevolgen van dien).

    Ik heb inmiddels wat verder gezocht en ergens anders mijn opvouwbare scooter gekocht. Daar was hij bijna de helft goedkoper en de service was veel beter vond ik!

    Ik weet niet of ik hier links mag neer zetten maar als je wilt heb ik de link van die winkel nog wel voor je!

  • Fits van den Boogaard

    Ik vind Uw reactie erg overdreven. Zij maken (geoorloofd) reclame en zij hebben een goede follow-up van aanvragers

    Hoe kunt U nu ervaring opdoen van de service bij een van de genoemde bedrijven als U daar Uw scooter NIET gekocht heeft. Over de door gesuggereerde lagere prijs heb ik geen oordeel. Misschien heeft U we tweede hands gekocht?

    Vriendelijke groeten.

    marinda schreef:

    > NIET DOEN!!!!!

    > Ze zijn beiden erg duur en als je eenmaal folders van ze hebt

    > aangevraagd kom je NOOIT meer van ze af!!! Ze blijven nl

    > bellen en bellen en bellen en brieven sturen om je min of

    > meer te dwingen tot een afspraak voor het showen van de

    > scooters (met alle gevolgen van dien).

    >

    > Ik heb inmiddels wat verder gezocht en ergens anders mijn

    > opvouwbare scooter gekocht. Daar was hij bijna de helft

    > goedkoper en de service was veel beter vond ik!

    >

    > Ik weet niet of ik hier links mag neer zetten maar als je

    > wilt heb ik de link van die winkel nog wel voor je!

  • HJ Blankestijn

    Als ik één tip mag geven….koop nooit iets bij Praticomformt.

    Het is allemaal heel vriendelijk en zoete koek in de showroom.

    Wij hebben de fout gemaakt om met ze in zee te gaan en een aanbetaling te doen, hierbij gaat het om een staop stoel.

    Doe dit echt nooit!!

    Stoel is in september 2009 besteld en gaat met een beetje geluk in de loop van volgende week geleverd worden.

    Dit terwijl de normale levertijd 6 tot 10 weken is!!

    Hiervoor moet je zelf iedere keer in de telefoon klimmen…..order blijkt een keer zoek geraakt.

    Die dingen kunnen gebeuren maar dan verwacht ik op zijn minst dat een bedrijf contact met je opneemt. Het initiatief moest steeds van ons komen.

    Het is echt te zot voor worden.

    Als je dan vervolgens contact opneemt met de servicedesk dan wordt je, als je je onvrede uit, beschuldigd van het uitenvan bedreigingen en wordt er opgehangen.

    Dus mensen ga naar een ander en besteed daar je zuur verdiende geld.

  • Albert Bolink

    Heb ook ooit bij hun een folder aangevraagd, resultaat 1 maal per jaar krijg ik de folder gestuurd en 1 maal per maand bellen ze me. Heb hun al verteld dat ik ze aanmeld bij de opta wegens overtreding telefoonwet.

  • Anita

    Ook ik heb slechte ervaringen met die bedrijven en zal er ook nooit meer iets kopen.

  • Rik

    Hallo,

    Heb een opvouwbare scootmobiel gekocht bij Prominent……BEREGOED bedrijf.

    Prima aftersales en service…….een lekkere stroopwafels…HAAHAHAHH/

    Geweldig!!!

  • Albert Bolink

    Fits van den Boogaard Schreef:

    ——————————————————-

    > Ik vind Uw reactie erg overdreven. Zij maken

    > (geoorloofd) reclame en zij hebben een goede

    > follow-up van aanvragers

    brieven sturen om

    Kom op Fits, als jij een kind zegt stop daarmee dat luisterd jouw kind. Zeg je tegen zo'n huppeltrut van Practicomfort dat je van hun telefoontjes en drukwerk NIET gediend bent, belt er later wel weer een mannelijke medewerker. Ik heb ze de laatste keer gezegd dat ik het gesprek opnam en hun medegedeeld dat ik hun gedrag spuugzat was. Eindelijk ben ik van hun telefoontjes en drukwerk verlost !

  • Alex

    hallo,

    ik heb laatst met de hele familie een http://practicomfort.nl scootmobiel als geschenk voor onze moeder gekocht.

    Onze moeder heb ik in tijden niet meer zo zien stralen, ze is nu niet meer afhankelijk.

    Mvg,

    Alex